• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Games zijn tijdelijk gratis

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ElPino
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

ElPino

Voor alle games binnen Interactive, behalve poker, hoef je tijdelijk niet te betalen. Ik meld het maar even, omdat ik het zelf best leuk vind. Sommige games zijn best waardeloos, maar ik heb toch even Tom en Jerry uitgespeeld :-)
 
Vermeld aub ook tot wanneer (dag/maand/jaar), zodat mensen die dit lezen na die periode niet voor verassingen komen te staan.
 
Ongelofelijk er bestaat dus echt iemand die de UPC games speelt. Kon me niet voorstellen dat iemand daar gebruik van zou maken. Zijn er nog meer mensen die die games daadwerkelijk spelen? Van mij mogen ze er vanaf, leverd weer meer bandbreedt op voor extra zenders.
 
ik speelde heel soms een game alleen dan als ik me echt compleet dood verveelde mjaah sinds redelijk lange tijd werkt hier het interactive menu het niet meer als ik op interactive druk dan loopt ie vast en dan moet ik de media box 2x 8ter elkaar uitzetten en dan doet alles het weer
 
Johnny54 zei:
Vermeld aub ook tot wanneer (dag/maand/jaar), zodat mensen die dit lezen na die periode niet voor verassingen komen te staan.
Helaas wordt dat niet vermeld in het menu. Er wordt echter duidelijk melding van gemaakt. Het menu waar normaal om een prijs wordt gevraagd is vervangen door een bericht, waarin gemeld wordt dat het nu gratis is. Als er dus wel gevraagd wordt om een pin, is het niet gratis
 
GeSpy2 zei:
Ongelofelijk er bestaat dus echt iemand die de UPC games speelt. Kon me niet voorstellen dat iemand daar gebruik van zou maken. Zijn er nog meer mensen die die games daadwerkelijk spelen? Van mij mogen ze er vanaf, leverd weer meer bandbreedt op voor extra zenders.

Mijn idee.

Ik wil echt niet 25 jaar terug in het computertijdperk.
Ziet er niet uit die zooi.
 
MasterByte zei:
Mijn idee.

Ik wil echt niet 25 jaar terug in het computertijdperk.
Ziet er niet uit die zooi.

Helemaal mee eens. Als je eens via 999 zenders zoekt zie je ze allemaal staan als tv zender.
Dus volgende keer bij nieuwe zenders en plaatsgebrek :knuppel2: graag wat games laten vervallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan