V
VySio
Sinds vorige week de bezitter van HBO OD, na wat opstartproblemen werkte het. Sinds gisteren kan ik game of thrones niet meer bekijken via HBO OD. Mijn grijze Cisco geeft aan wanneer ik op afspelen druk; fout bij het afspelen, druk op ok om tv t kijken, probeer het later nog eens.
Zondag heb ik 2 afleveringen gekeken. Sinds gister geeft hij deze melding bij iedere aflevering van game of thrones. De andere series en films doen het wel via HBO on demand.
Vanavond de klantenservice gebeld; we hebben samen
Zondag heb ik 2 afleveringen gekeken. Sinds gister geeft hij deze melding bij iedere aflevering van game of thrones. De andere series en films doen het wel via HBO on demand.
Vanavond de klantenservice gebeld; we hebben samen
- stekker er uit en weer in
- stekker er uit + smardcard + antennekabel er uit
- fabrieksinstelling
- ze heeft een aantal keer wat doorgestuurd naar het kastje
- nu heb ik decoder 4 uur aan laten staan zodat ze het abonnement opnieuw kunnen instellen (was vorige week ook gedaan)
