• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Game of thrones niet meer beschikbaar?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter VySio
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

VySio

Sinds vorige week de bezitter van HBO OD, na wat opstartproblemen werkte het. Sinds gisteren kan ik game of thrones niet meer bekijken via HBO OD. Mijn grijze Cisco geeft aan wanneer ik op afspelen druk; fout bij het afspelen, druk op ok om tv t kijken, probeer het later nog eens.
Zondag heb ik 2 afleveringen gekeken. Sinds gister geeft hij deze melding bij iedere aflevering van game of thrones. De andere series en films doen het wel via HBO on demand.

Vanavond de klantenservice gebeld; we hebben samen
  • stekker er uit en weer in
  • stekker er uit + smardcard + antennekabel er uit
  • fabrieksinstelling
  • ze heeft een aantal keer wat doorgestuurd naar het kastje
  • nu heb ik decoder 4 uur aan laten staan zodat ze het abonnement opnieuw kunnen instellen (was vorige week ook gedaan)
Ze was niet bekend met een storing bij deze serie, ik moet morgenochtend bellen. Hebben jullje hier ook problemen mee?
 
Sinds gister geeft hij deze melding bij iedere aflevering van game of thrones. De andere series en films doen het wel via HBO on demand.

Ik krijg geen foutmelding en kan alle afleveringen bekijken van dit jaar behalve de laatste (5), die start niet en het beeld blijft zwart. Ik kan hem dus wel kiezen alleen start hij niet.
 
Welk seizoen kijk je? Seizoen 1 was tot eind april beschikbaar dacht ik, tenminste wel op HBO GO (moest ook even snel de laatste delen van seizoen 1 kijken)....

Of heb je issues met Seizoen 2?

(op go tot 01/04/2013 beschikbaar).
 
Er zou, volgens de site van Ziggo, een storing zijn aan het interactieve gedeelte.
Deze storing is opgetreden 01/05/2012 19:00 en is nog niet opgelost.
 
Zou inmiddels opgelost zijn:
Interactieve TV

De eerder gemelde storing van de Interactieve TV storing TV Gemist in je postcode gebied is verholpen. Onze excuses voor het ongemak
status:opgelost
begin: 01-05-2012, 19:00
einde: 03-05-2012, 11:17
 
Of heb je issues met Seizoen 2?

Het ging bij mij om aflevering 5 van seizoen 2 die 'zwart' bleef. De overige afleveringen van seizoen 2 werkten wel (even begin gechecked).

Seizoen 1 was inderdaad niet meer te zien gisteren.

Of het vandaag weer werkt weet ik niet (nog niet gekeken).
 
Het ging bij mij om aflevering 5 van seizoen 2 die 'zwart' bleef. De overige afleveringen van seizoen 2 werkten wel (even begin gechecked).

Seizoen 1 was inderdaad niet meer te zien gisteren.

Of het vandaag weer werkt weet ik niet (nog niet gekeken).

Maar dit betekent eigenlijk dat nieuwe klanten niet meer "bij" kunnen komen om vanaf nu een serie te gaan volgen.
 
Het ging bij mij om aflevering 5 van seizoen 2 die 'zwart' bleef. De overige afleveringen van seizoen 2 werkten wel (even begin gechecked).

Seizoen 1 was inderdaad niet meer te zien gisteren.

Of het vandaag weer werkt weet ik niet (nog niet gekeken).
Hier werkt afl. 5, zojuist gekeken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan