• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gaat lekker zo: upc.nl down

  • Onderwerp starter Onderwerp starter meegja
  • Startdatum Startdatum
M

meegja

Nou, het moet echt niet gekker worden. DNS op auto of met aangepaste DNS adressen maakt niet uit: www.upc.nl geeft niet thuis, site lijkt helemaal down te liggen.
 
Deze post is een beetje off-topic, maar om te antwoordig: microsoft kom ik wel op (met opendns dan)
 
plankie zei:
Deze post is een beetje off-topic, maar om te antwoordig: microsoft kom ik wel op (met opendns dan)

ja alleen reten traag
ook programma gemist ken je niet eens kijken gaat lekker bij upc
 
Nohe zei:
Ook downloaden via iTunes gaat erg traag.
Gisteren ook al.

dan kan je het best even de DNS veranderen ;)

zie hier: https://ziggoforum.nl/topics/38963/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan