• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gaat er (administratief) wel eens iets goed bij UPC ??

  • Onderwerp starter Onderwerp starter cheapcharlie
  • Startdatum Startdatum
C

cheapcharlie

Op de laatste vrijdag van de UPC halveer weken-actie heb ik, ondanks alle adviezen van vrienden om vooral NIET met UPC in zee te gaan, een 8 Mb & telefonie abo afgesloten.Omdat mijn ADSL abonnement pas eind juli kan worden opgezegd heb ik met de callcenter medewerker afgesproken dat het UPC abo pas op 17/07 zou ingaan, dit was geen probleem.
Ter afsluiting van het gesprek is er zelfs een bandopname gemaakt waarin alle bijzonderheden zijn vastgelegd.
Tot mijn verbazing kreeg ik vorige week al het modem binnen, dit zou eigenlijk pas twee weken voor de opleveringsdatum gebeuren.
Daarom vandaag maar even gebeld met UPC, en daar wist men mij te vertellen dat het abonnement loopt vanaf het moment dat het modem in ontvangst wordt genomen.
Hier kon niks meer aan veranderd worden, de enige suggestie die men mij kon geven was het pakket retourneren en op een later tijdstip maar een ander abonnement aanvragen, maar dat wil ik niet.
Ik wil gewoon dat UPC zich aan zijn afspraak houdt, en mij vanaf 17/07 8Mb internet & telefonie levert
 
cheapcharlie zei:
Op de laatste vrijdag van de UPC halveer weken-actie heb ik, ondanks alle adviezen van vrienden om vooral NIET met UPC in zee te gaan, een 8 Mb & telefonie abo afgesloten.Omdat mijn ADSL abonnement pas eind juli kan worden opgezegd heb ik met de callcenter medewerker afgesproken dat het UPC abo pas op 17/07 zou ingaan, dit was geen probleem.
Ter afsluiting van het gesprek is er zelfs een bandopname gemaakt waarin alle bijzonderheden zijn vastgelegd.
Tot mijn verbazing kreeg ik vorige week al het modem binnen, dit zou eigenlijk pas twee weken voor de opleveringsdatum gebeuren.
Daarom vandaag maar even gebeld met UPC, en daar wist men mij te vertellen dat het abonnement loopt vanaf het moment dat het modem in ontvangst wordt genomen.
Hier kon niks meer aan veranderd worden, de enige suggestie die men mij kon geven was het pakket retourneren en op een later tijdstip maar een ander abonnement aanvragen, maar dat wil ik niet.
Ik wil gewoon dat UPC zich aan zijn afspraak houdt, en mij vanaf 17/07 8Mb internet & telefonie levert

Vandaar dat ze ook de firma list en bedrog genoemd worden.

Bij de firma list en bedrog klant worden is het domste wat je ooit hebt kunnen doen.

UPC = U P ict C entjes
 
kempenaar zei:
Vandaar dat ze ook de firma list en bedrog genoemd worden.
Bij de firma list en bedrog klant worden is het domste wat je ooit hebt kunnen doen.

Ga je dit nu in elk topic posten?
 
Ja hoor al jaren lang geen enkel probleem.

Maar uhm 2 weken? Ik zie het probleem niet helemaal, beter te vroeg als te laat toch?
Of vandaar je naar CHEAPcharlie?
 
kempenaar zei:
Iets op tegen dan?
Of mag de waarheid niet verteld worden?
Voor jouw misschien waarheid maar voor een hoop klanten ook weer zeker niet.
En wie is 'ze' in list en bedrog? Neem dan lekker een ADSL abbonementje ipv hier 5 keer hetzelfde posten.
 
Terug
Bovenaan