C
cheapcharlie
Op de laatste vrijdag van de UPC halveer weken-actie heb ik, ondanks alle adviezen van vrienden om vooral NIET met UPC in zee te gaan, een 8 Mb & telefonie abo afgesloten.Omdat mijn ADSL abonnement pas eind juli kan worden opgezegd heb ik met de callcenter medewerker afgesproken dat het UPC abo pas op 17/07 zou ingaan, dit was geen probleem.
Ter afsluiting van het gesprek is er zelfs een bandopname gemaakt waarin alle bijzonderheden zijn vastgelegd.
Tot mijn verbazing kreeg ik vorige week al het modem binnen, dit zou eigenlijk pas twee weken voor de opleveringsdatum gebeuren.
Daarom vandaag maar even gebeld met UPC, en daar wist men mij te vertellen dat het abonnement loopt vanaf het moment dat het modem in ontvangst wordt genomen.
Hier kon niks meer aan veranderd worden, de enige suggestie die men mij kon geven was het pakket retourneren en op een later tijdstip maar een ander abonnement aanvragen, maar dat wil ik niet.
Ik wil gewoon dat UPC zich aan zijn afspraak houdt, en mij vanaf 17/07 8Mb internet & telefonie levert
Ter afsluiting van het gesprek is er zelfs een bandopname gemaakt waarin alle bijzonderheden zijn vastgelegd.
Tot mijn verbazing kreeg ik vorige week al het modem binnen, dit zou eigenlijk pas twee weken voor de opleveringsdatum gebeuren.
Daarom vandaag maar even gebeld met UPC, en daar wist men mij te vertellen dat het abonnement loopt vanaf het moment dat het modem in ontvangst wordt genomen.
Hier kon niks meer aan veranderd worden, de enige suggestie die men mij kon geven was het pakket retourneren en op een later tijdstip maar een ander abonnement aanvragen, maar dat wil ik niet.
Ik wil gewoon dat UPC zich aan zijn afspraak houdt, en mij vanaf 17/07 8Mb internet & telefonie levert
