M
martinmollet
Samenvatting: Ga niet in op aanbiedingen waarbij voor minder geld een hoger snelheid wordt geboden. Dit wordt niet nagekomen maar ondertussen heb je wel het nieuwe modem geïnstalleerd (want dat moest je dan doen voor de hoger internet snelheid) !
Eind augustus deed de DVR het ineens niet meer, oude opnamen waren ook niet zichtbaar meer.
* Gebeld met UPC-service: de mevr. van UPC biedt mij (op haar initiateef) een sneller internet aan. 60Mb (was 25Mb) allees zou hetzelfde blijven (bellen onbeperkt+europe, DVR, Royaal, 2e mediabox) maar dan sneller en het zou nog 2 euro goedkoper worden ook. Ik betaalde 75,- dus dat zou dan 72 euro worden !
Ik hoef alleen maar het nieuwe modem aan te sluiten, nee, dat hoeft niet direct, neem gerust uw tijd...
* De bevestiging per email: vermeld mijn "bestelling" met een prijs van 80,50. maar dat merk ik helaas niet op.
* vrijwel gelijk na het gesprek werkt de DVR trouwens weer .....
* De eerst volgende rekening is 15 euro duurder omdat het bellen er apart is bij gezet.
* Het oude modem wordt zonder overleg of waarschuwing uitgeschakeld zodat ik geen telefoon of internet meer heb.
* Nieuwe modem aangesloten en als ik dan mobiel bel om de DNS nummers te vragen verteld de mevr. aan de lijn doodleuk dat ik die maar op internet moet kijken ..... (maar dat doet het dus niet meer)
omdat ik met 10.0.0.xxx werk en ze dan geen support leveren.
* Vervolgens verdwijnt het ineens een paar dagen later het Royaal pakket op beide mediaboxen en als ik daarvoor bel krijg ik te horen dat wat mij aangeboden is niet kan worden geleverd. Ik mag wel 80,50 accepteren en dan 1 jaar een korting van 10,-
* Dat hoeft van mij dus niet (omdat hun zelf dat aanbod hebben gedaan) en wil of 73,-- euro of terug naar het oude pakket.
* daarna contact met special care gehad die je dan van de ene persoon die het niet kan regelen (het kastje) naar de andere persoon die het niet kan regelen (de muur) doorverbind.
* ze zouden met TZT terugbellen, en als ze dan geen 60Mb/s voor 73,- euro aanbieden dan ga ik naar naar KPN interactive TV of XS4All, dat moet ik binnenkort nog even uitzoeken.
Mijn "conspiracy-theory" is dat dit de methode is om de nieuwe modems met publiek-WIFI alvast uit te rollen (en een van de mensen liet zich ontvallen dat dat er inderdaad al in zat maar dat er een opt-out regeling kwam).
Eind augustus deed de DVR het ineens niet meer, oude opnamen waren ook niet zichtbaar meer.
* Gebeld met UPC-service: de mevr. van UPC biedt mij (op haar initiateef) een sneller internet aan. 60Mb (was 25Mb) allees zou hetzelfde blijven (bellen onbeperkt+europe, DVR, Royaal, 2e mediabox) maar dan sneller en het zou nog 2 euro goedkoper worden ook. Ik betaalde 75,- dus dat zou dan 72 euro worden !
Ik hoef alleen maar het nieuwe modem aan te sluiten, nee, dat hoeft niet direct, neem gerust uw tijd...
* De bevestiging per email: vermeld mijn "bestelling" met een prijs van 80,50. maar dat merk ik helaas niet op.
* vrijwel gelijk na het gesprek werkt de DVR trouwens weer .....

* De eerst volgende rekening is 15 euro duurder omdat het bellen er apart is bij gezet.
* Het oude modem wordt zonder overleg of waarschuwing uitgeschakeld zodat ik geen telefoon of internet meer heb.
* Nieuwe modem aangesloten en als ik dan mobiel bel om de DNS nummers te vragen verteld de mevr. aan de lijn doodleuk dat ik die maar op internet moet kijken ..... (maar dat doet het dus niet meer)
omdat ik met 10.0.0.xxx werk en ze dan geen support leveren.
* Vervolgens verdwijnt het ineens een paar dagen later het Royaal pakket op beide mediaboxen en als ik daarvoor bel krijg ik te horen dat wat mij aangeboden is niet kan worden geleverd. Ik mag wel 80,50 accepteren en dan 1 jaar een korting van 10,-
* Dat hoeft van mij dus niet (omdat hun zelf dat aanbod hebben gedaan) en wil of 73,-- euro of terug naar het oude pakket.
* daarna contact met special care gehad die je dan van de ene persoon die het niet kan regelen (het kastje) naar de andere persoon die het niet kan regelen (de muur) doorverbind.
* ze zouden met TZT terugbellen, en als ze dan geen 60Mb/s voor 73,- euro aanbieden dan ga ik naar naar KPN interactive TV of XS4All, dat moet ik binnenkort nog even uitzoeken.
Mijn "conspiracy-theory" is dat dit de methode is om de nieuwe modems met publiek-WIFI alvast uit te rollen (en een van de mensen liet zich ontvallen dat dat er inderdaad al in zat maar dat er een opt-out regeling kwam).

