• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Fusiebedrijf Ziggo en Vodafone heet VodafoneZiggo

Berichten
1.708
Internet
  1. KPN
  2. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Het bedrijf dat ontstaat door de fusie tussen telecombedrijven Vodafone en Ziggo zal VodafoneZiggo gaan heten.
Het bedrijf maakt op oudejaarsdag bekend dat de fusie is afgerond.....

bron: https://www.nu.nl/internet/4372789/fusiebedrijf-ziggo-en-vodafone-heet-vodafoneziggo.html
https://mediamagazine.nl/vodafoneziggo-group-feit-fusie-ziggo-en-vodafone-op-laatste-dag-2016
 
Niet een erg orginele naam. Persoonlijk denk ik dat deze naam de komende jaren nog wel eens zal veranderen
 
warrink zei:
Niet een erg orginele naam. Persoonlijk denk ik dat deze naam de komende jaren nog wel eens zal veranderen
Zal vast wel... Vodafone en Ziggo beginnen 2017 immers niet bepaald goed...
 
Zal waarschijnlijk een tijdelijk naam zijn tot ze echt in elkaar op zijn gegaan. komende jaren waarschijnlijk nog gewoon losse bedrijven, cultuur verschillen etc.

@Donnerd Het jaar is net begonnen, wat hebben ze nu al niet goed gedaan dan? :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij zal wel de hoogte van de schuldenlast hebben gelezen... zonder verder even na te denken dat dat bedrijfsmatig eigenlijk totaal geen probleem is. Ach, het is weer een minder valide reden om te janken :)
 
Miern zei:
Zal waarschijnlijk een tijdelijk naam zijn tot ze echt in elkaar op zijn gegaan. komende jaren waarschijnlijk nog gewoon losse bedrijven, cultuur verschillen etc.

@Donnerd Het jaar is net begonnen, wat hebben ze nu al niet goed gedaan dan? :P
Te denken aan HBO content alleen voor Ziggo beschikbaar te stellen bijvoorbeeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is bedrijfsmatig gezien zelfs heel goed. Dat is een argument dat mensen klant laat worden van VodafoneZiggo.
Het door jouw geliefde bedrijf (KPN en co) grijpt er naast. Jammer dan.
 
Niet iedereen kan klant worden van Ziggo, hoe denk jij dat deze mensen van HBO content gaan genieten?
VPN gebruiken is al gigantisch eenvoudig, en het wordt alleen maar makkelijker.
Ik gebruik bijvoorbeeld alleen maar VPN verbindingen.
 
Klopt, niet iedereen maar wel het grootste gedeelte van Nederland.
Mensen die geen Ziggo kunnen nemen hebben dan inderdaad pech.
Zo is nu eenmaal het echte leven. Niet iedereen kan krijgen wat hij wil.
 
Terug
Bovenaan