H
hayco
Hallo allemaal,
Ik heb sinds Maandag eindelijk fiber 60
Het enige probleem waar ik tegen aanloop is dat mijn FTP server niet meer te bereiken is.
Er is niks veranderd behalve dan de nieuwe Cisco router van UPC...
Is dit een bekend probleem en zo ja hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb sinds Maandag eindelijk fiber 60

Het enige probleem waar ik tegen aanloop is dat mijn FTP server niet meer te bereiken is.
Er is niks veranderd behalve dan de nieuwe Cisco router van UPC...
Is dit een bekend probleem en zo ja hoe kan ik dit oplossen?



