J
Josvdh33
Sinds ik het nieuwe Ubee EVW3200 modem heb kan ik niets meer doen met mijn FTP server.
De forwarding in de router natuurlijk op poort 20 en 21 gezet, firewall uitgeschakeld.
Ondanks alles wat ik er hier in dit forum over gelezen heb lukt het niet om de mappen/bestanden te openen. ( bv ander poortnummer aan server geven )
Inloggen lukt dus WEL.
Iemand nog meer ideeen of moet ik overstappen naar een provider die een modem heeft die WEL met FTP overweg kan ?
De forwarding in de router natuurlijk op poort 20 en 21 gezet, firewall uitgeschakeld.
Ondanks alles wat ik er hier in dit forum over gelezen heb lukt het niet om de mappen/bestanden te openen. ( bv ander poortnummer aan server geven )
Inloggen lukt dus WEL.
Iemand nog meer ideeen of moet ik overstappen naar een provider die een modem heeft die WEL met FTP overweg kan ?

