N
nico_van_wijk
Beste mensen,
Maak gebruik van het Ubee modem van Ziggo en heb hier een FTP-server achter staan. Nu heb ik op dit forum al veel gelezen over de problematiek met de passive FTP modus. Ik wil even niet op alle instellingen en poort verhalen ingaan, neem even aan dat ik dat allemaal goed heb staan.
Mijn conclusie door eigen ervaring:
Maak gebruik van het Ubee modem van Ziggo en heb hier een FTP-server achter staan. Nu heb ik op dit forum al veel gelezen over de problematiek met de passive FTP modus. Ik wil even niet op alle instellingen en poort verhalen ingaan, neem even aan dat ik dat allemaal goed heb staan.
Mijn conclusie door eigen ervaring:
- Passive FTP met de standaard poort 21 werkt niet in combinatie met dit type modem.
- Wanneer je de standaard poort wijzigt in bijvoorbeeld 2121 werkt het wel.
Laatst bewerkt door een moderator: