R
reneveen
Weet iemand ("anoniem" van Ziggo bijvoorbeeld) of er een ftp-poort open staat op de M750C? Ik kan er geen vinden.
Het zou Siemens/Ziggo sieren om deze poort beschikbaar te maken na alle ellende die M750C gebruikers al hebben moeten doorstaan.
De versies M740 en M750S hebben wel zo'n poort en daarmee kun je streaming video vanaf de M7x0 op de PC bekijken!
Het zou Siemens/Ziggo sieren om deze poort beschikbaar te maken na alle ellende die M750C gebruikers al hebben moeten doorstaan.
De versies M740 en M750S hebben wel zo'n poort en daarmee kun je streaming video vanaf de M7x0 op de PC bekijken!
Laatst bewerkt door een moderator: