4
4Fun
Al sinds de Ziggo wijziging kom ik op geen enkele wijzen via FTP naar eigen website om iets te uplouden/veranderen.Ik lees wel verschillende oplossingen hier op de forums maar daar kan ik weinig mee schijnbaar.
1.Ik zoek dus het echte FTP adres waar ik mijn bestanden via een FTP program kan uploaden of wijzigen.
2.De juiste hostnaam
3.Met welke naam en wachtwoord moet je dan inloggen.
4.en als ik mijn wachtwoord "schijnbaar"vergeten(wat ik niet ben want ik heb al een oude bevestiging via"OnLine" opgevraagt) ben wil ik deze via de site aanvragen maar dan blijf ik steken op het probleem bij het huisnummer invoeren,ik doe precies zoals het bij Wanadoo bekend was en op de Ziggo faktuur staat maar een toevoeging als II of B geeft die op als verkeerd ingevoerd !
5.Met deze vragen via de helpdesk mooi bevestigsmail retour gekregen alleen het antwoord blijf achterwegen.
Kortom zwaar kloten natuurlijk want nu heb ik de route van wat site moeten aanpassen terwijl dit normaal "gewoon"via Wanadoo/Orange goed ging.
Wie brengt mij verlichting in deze donkere tijd(en)met Ziggo...
En dan is ook nog mijn "Basis"pakket 3 in 1 zomaar duurder geworden...
ik weet niet hoe het hier verder werkt en/of ik mijn vraag niet te moeilijk heb gesteld maar hoe los ik dit probleem dan op ? Van mijn vraag aan de helpdesk al weken niets meer gehoord dan alleen een bevestigingsmail...
p.s: met hele emailnaam of alleen het eerste gedeelte heb ik ook al alles geprobeerd
1.Ik zoek dus het echte FTP adres waar ik mijn bestanden via een FTP program kan uploaden of wijzigen.
2.De juiste hostnaam
3.Met welke naam en wachtwoord moet je dan inloggen.
4.en als ik mijn wachtwoord "schijnbaar"vergeten(wat ik niet ben want ik heb al een oude bevestiging via"OnLine" opgevraagt) ben wil ik deze via de site aanvragen maar dan blijf ik steken op het probleem bij het huisnummer invoeren,ik doe precies zoals het bij Wanadoo bekend was en op de Ziggo faktuur staat maar een toevoeging als II of B geeft die op als verkeerd ingevoerd !
5.Met deze vragen via de helpdesk mooi bevestigsmail retour gekregen alleen het antwoord blijf achterwegen.
Kortom zwaar kloten natuurlijk want nu heb ik de route van wat site moeten aanpassen terwijl dit normaal "gewoon"via Wanadoo/Orange goed ging.
Wie brengt mij verlichting in deze donkere tijd(en)met Ziggo...
En dan is ook nog mijn "Basis"pakket 3 in 1 zomaar duurder geworden...
ik weet niet hoe het hier verder werkt en/of ik mijn vraag niet te moeilijk heb gesteld maar hoe los ik dit probleem dan op ? Van mijn vraag aan de helpdesk al weken niets meer gehoord dan alleen een bevestigingsmail...
p.s: met hele emailnaam of alleen het eerste gedeelte heb ik ook al alles geprobeerd
Laatst bewerkt door een moderator: