M
MartijnBenschop
@Robert Koopman
Ik heb net even ingelogd op Conect Box, ik kan daar niets vinden over upstream power. Netwerk diagnose uitgevoerd en geen foutmeldingen. De helpdeskmedewerker van Ziggo had het over "een rode balk" die hij bij mijn account zag staan, dus ik neem aan dat er iets serieus mis is. Ter info: ik heb het aantal gelijktijdige connecties in Filezilla inderdaad beperkt (eerst 5, daarna 1), maar ik hou de melding "530: Sorry, the maximum number of clients (15) for this user are already connected".
Ik heb net even ingelogd op Conect Box, ik kan daar niets vinden over upstream power. Netwerk diagnose uitgevoerd en geen foutmeldingen. De helpdeskmedewerker van Ziggo had het over "een rode balk" die hij bij mijn account zag staan, dus ik neem aan dat er iets serieus mis is. Ter info: ik heb het aantal gelijktijdige connecties in Filezilla inderdaad beperkt (eerst 5, daarna 1), maar ik hou de melding "530: Sorry, the maximum number of clients (15) for this user are already connected".