• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

FTA

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
676
Het is misschien een lokale/Casema storing..maar momenteel zijn bijna alle digitale tv-zenders FTA. Je kan dus kijken zonder kaartje naar bijna
alle zender (inclusief Film 1 / Sport 1 en andere themapakketten). Niet alle zenders zijn FTA... het plezier zal wel snel over zijn..maar goed ;)

Herman
 
hmm blijkbaar toch een casema ding dan ;) Vreemde is dat Ned 1 wel "gecodeerd" is maar ned 2-3 etc weer niet. Ook het Turkse pakket, Hindoe pakket en Chinees pakket zijn zonder kaartje te zien...XMO en de 18+ zenders daarentegen weer niet...vreemd :)
 
het plezier zal wel snel over zijn..maar goed
Tja, er zijn altijd wel mensen die melding maken van dit soort "prettige" storingen.. :wink:

Misschien is het wel een promotie/actie voor de overgang naar het nieuwe bedrijf.

Wel is meteen prettig merkmaar hoeveel soepeler/sneller het zappen langs de (meeste) zenders nu gaat doordat de codering afwezig is. :eek:
 
Ik verwacht zelf dat Ziggo vrijdag a.s. met een actie komt waarbij je alles voor een bepaalde periode tot je beschikking hebt. Een goedmakertje ??
 
Dit had te maken met een smartcardstoring waardoor veel MK klanten geen beeld hadden. Als noodoplossing is toen tijdelijk voor FTA doorgifte gekozen.
 
Het zappen gaat sinds gisteren wel erg langzaam, soms komt en verdwijnt het EPG en het beeld wel twee of drie keer voordat het echt stabiel is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan