• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Fritzbox 7170 instellen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter reus_lucius
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

reus_lucius

Dag Allemaal :mrgreen:,

Weet iemand hier hoe ik een Fritzbox 7170 moet instellen voor gebruik met Ziggo Internet ?

Van Fritzbox weet ik dat je eerste het DSL gedeelte moet uitzetten (is gebeurd) en dat lan 1 wan wordt (werkt)

Bij mijn oude router en bij home kreeg je een cp nummer dat vulde je in en klaar was kees maar hoe je nu een router moet instellen weet ik niet.

Wie kan mij helpen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan