R
reus_lucius
Dag Allemaal :mrgreen:,
Weet iemand hier hoe ik een Fritzbox 7170 moet instellen voor gebruik met Ziggo Internet ?
Van Fritzbox weet ik dat je eerste het DSL gedeelte moet uitzetten (is gebeurd) en dat lan 1 wan wordt (werkt)
Bij mijn oude router en bij home kreeg je een cp nummer dat vulde je in en klaar was kees maar hoe je nu een router moet instellen weet ik niet.
Wie kan mij helpen ?
Weet iemand hier hoe ik een Fritzbox 7170 moet instellen voor gebruik met Ziggo Internet ?
Van Fritzbox weet ik dat je eerste het DSL gedeelte moet uitzetten (is gebeurd) en dat lan 1 wan wordt (werkt)
Bij mijn oude router en bij home kreeg je een cp nummer dat vulde je in en klaar was kees maar hoe je nu een router moet instellen weet ik niet.
Wie kan mij helpen ?