• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

FOXlife is kapot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rodie
  • Startdatum Startdatum
R

Rodie

een hele blokjes parade in beeld, nu al een paar dagen lang.
Denk dat het een fout aan de kant van FOXlife is.

kan FOXlife dit oplossen? of UPC even FOXlife contacteren hierover? ;)
 
hier nog steeds, dus toch UPC?

tis enkel dát kanaal!
 
Hier ook geen enkel probleem met FOXlife
 
Naast FOXlife zitten Eredivisie Live 1 t/m 4 en Radio 6 in dezelfde transportstream. Vertonen die ook blokjes of wegvallend geluid? De kans is dan erg groot dat er iets mis is met je kabels.
 
zo zo UPC heeft het eindelijk opgelost merk ik.

ik heb totaal niets aan m'n kabels gedaan en de zender werkt nu na 3 weken weer optimaal.

werd tijd UPC! en dan nog beweren dat het aan mezelf ligt ....
 
Terug
Bovenaan