C
Cyzor
Op kanaal 13 is de zender FOXlife gestart, nou ja gestart met het uitzenden van promo's. Nu zegt die aardige vrouw van de voice-over iets in de trant van: "Binnenkort op FOXlife in haarscherpe HD kwaliteit". Ben ik nu gek of betekend dit dat er voor 7 september ook een HD variant van FOXlife beschikbaar moet komen op het UPC netwerk?