• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

FoxLife (HD) weg

  • Onderwerp starter Onderwerp starter edbe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
438
Digitale TV
  1. Ziggo
sinds enkele dagen merk ik dat er geen FoxLife en FoxLife HD te zien is.
 
Misschien opnieuw zenders inscannen?

Sent from my GT-P5210 using Tapatalk
 
Misschien opnieuw zenders inscannen?

Sent from my GT-P5210 using Tapatalk

heb het al een paar keer gedaan tot heden geen succes :giveup:
heb jij soms een frequentie van deze zender?
zodat ik hem eens handmatig kan proberen.
 
heb weer beeld :applause: heb verder niks aan gedaan, denkt dat het toch aan Ziggo regio hier lag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan