• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

FOX Sports 2 dit weekeinde voor alle Ziggo-abonnees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
1.385
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Kabelaar Ziggo stelt zaterdag 16 mei en zondag 17 mei het betaalkanaal FOX Sports 2 open voor alle digitale kabelabonnees. Ziggo heeft haar abonnees eerder deze maand middels een nieuwsbrief foutieve informatie gecommuniceerd en stelt als "goedmakertje" het betaalkanaal het gehele weekeinde beschikbaar voor alle abonnees.

FOX Sports 2 is te zien via kanaal 422 en ook het Eventkanaal (kanaal 999) wordt voorzien van het signaal van FOX Sports 2.

Lees verder (Bron: Mediamagazine.nl): https://www.mediamagazine.nl/median...voor-alle-ziggo-abonnees#.VVRt4mnfgHA.twitter
 
Kabelaar Ziggo stelt zaterdag 16 mei en zondag 17 mei het betaalkanaal FOX Sports 2 open voor alle digitale kabelabonnees. Ziggo heeft haar abonnees eerder deze maand middels een nieuwsbrief foutieve informatie gecommuniceerd en stelt als "goedmakertje" het betaalkanaal het gehele weekeinde beschikbaar voor alle abonnees.

FOX Sports 2 is te zien via kanaal 422 en ook het Eventkanaal (kanaal 999) wordt voorzien van het signaal van FOX Sports 2.

Lees verder (Bron: Mediamagazine.nl): https://www.mediamagazine.nl/median...voor-alle-ziggo-abonnees#.VVRt4mnfgHA.twitter

Kreeg de mail ook al van Ziggo, of is het nu upc. Dat goedmakertje mogen ze houden en hopelijk denken ze de volgende keer eens na en controleren ze intern alles voordat ze iets naar buiten brengen, dit valt wel in de klasse ENORME BLUNDER, ik zou me als bedrijf kapot schamen !!!

En nu maar hopen dat dit wel juiste info is die naar buiten is gebracht en niet een foutje zo als ziggo het noemt. :oyeah:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is vreemd ik heb op 6 mei wel een nieuwsbrief van Ziggo ontvangen maar daar stond niks in over foxsports dus kennelijk verstuurd Ziggo verschillenden versies van hun nieuwsbrief of zou dit een nieuwsbrief geweest zijn die alleen bedoeld was voor de voormalige UPC abonnees.
 
Dat is vreemd ik heb op 6 mei wel een nieuwsbrief van Ziggo ontvangen maar daar stond niks in over foxsports dus kennelijk verstuurd Ziggo verschillenden versies van hun nieuwsbrief of zou dit een nieuwsbrief geweest zijn die alleen bedoeld was voor de voormalige UPC abonnees.

Ben geen voormalig upc abonnee en heb die mail wel gehad.
 
Dat is vreemd ik heb op 6 mei wel een nieuwsbrief van Ziggo ontvangen maar daar stond niks in over foxsports dus kennelijk verstuurd Ziggo verschillenden versies van hun nieuwsbrief of zou dit een nieuwsbrief geweest zijn die alleen bedoeld was voor de voormalige UPC abonnees.

Hier idem. Ben Fox Sports International abonnee.
 
Ben geen voormalig upc abonnee en heb die mail wel gehad.

Was die nieuwsbrief ook op 6 mei met als onderwerp: Ziggo Nieuwsbrief in nieuw jasje? Ik vind het maar vreemd dat er meerdere versies van een nieuwsbrief worden verstuurd maar misschien komt die andere nog, krijg wel vaker mailtjes later dan dat andere abonnees ze krijgen wat ook al vreemd is.

Hier idem. Ben Fox Sports International abonnee.

Hier Fox Sports eredivisie abonnee dus ben wel benieuwd hoe dat zit met de juni en juli maanden maar zal vast nog wel gecommuniceerd worden.
 
kwestie van lezen hoor. ook het verhaal op totaaltv.
voor mij was de boodschap echt wel duidelijk, maar blijkbaar zijn er altijd mensen die zich tekort gedaan voelen en ook iets gratis moeten hebben.
 
Was die nieuwsbrief ook op 6 mei met als onderwerp: Ziggo Nieuwsbrief in nieuw jasje? Ik vind het maar vreemd dat er meerdere versies van een nieuwsbrief worden verstuurd maar misschien komt die andere nog, krijg wel vaker mailtjes later dan dat andere abonnees ze krijgen wat ook al vreemd is.



Hier Fox Sports eredivisie abonnee dus ben wel benieuwd hoe dat zit met de juni en juli maanden maar zal vast nog wel gecommuniceerd worden.

Ja klopt, Ziggo nieuwsbrief in een nieuw jasje ( maby had die bij jouw zijn oude jasje nog aan :wink::oyeah: ) maar even serieus, als laatste item in die mail werd er gesproken over gratis foxsport in juni en juli voor iedereen en je hoefde er niets voor te doen. Kreeg de mail trouwens op 7 mei.
 
Even de site van fox sports raadplegen: wordt uitgezonden op kanaal 1.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan