E
emmieslim
Hebben meer mensen hier last van? Gisteren alles nog goed. SD kanaal is er wel gewoon en alle andere kanalen die bij mij altijd gevoelig zijn doen het ook gewoon.
Ik hoor het graag.
Ik hoor het graag.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
domburg1 zei:hier ook Fox sports 1HD blokken beeld eveneens bij veronica/xd HD :'(
tevens RTL4 HD niet in HD
emmieslim zei:Rtl4 viel me inderdaad ook al op dat het geen HD was.
RTL4 zend tot nu toe enkel buitenlands materiaal in HD uit zoals CSI.domburg1 zei:hier ook Fox sports 1HD blokken beeld eveneens bij veronica/xd HD :'(
tevens RTL4 HD niet in HD