Al een dag of 10 geleden heb ik Fox Sport Eredivisie aangevraagd en het is nog niet geactiveerd. Eerst is mij via de chat beloofd dat het binnen een paar uur actief zou zijn, daarna idem via telefonisch contact. Vervolgens werd mij een dag later verteld dat er een grote storing was waardoor het activeren bij zo'n 10000 klanten niet mogelijk was. Er zou een grote groep deskundigen op zitten om het op te lossen. Dat is alweer een dag of wat geleden.
Nu zie ik nergens bij Ziggo dat er zo'n storing is. In het storingsoverzicht wordt het in ieder geval niet genoemd.
Ben ik dan toch de enige? Herkent iemand dit?
Nu zie ik nergens bij Ziggo dat er zo'n storing is. In het storingsoverzicht wordt het in ieder geval niet genoemd.
Ben ik dan toch de enige? Herkent iemand dit?
