Fox Sport kan niet worden geactiveerd

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Goof
  • Startdatum Startdatum
Berichten
30
Al een dag of 10 geleden heb ik Fox Sport Eredivisie aangevraagd en het is nog niet geactiveerd. Eerst is mij via de chat beloofd dat het binnen een paar uur actief zou zijn, daarna idem via telefonisch contact. Vervolgens werd mij een dag later verteld dat er een grote storing was waardoor het activeren bij zo'n 10000 klanten niet mogelijk was. Er zou een grote groep deskundigen op zitten om het op te lossen. Dat is alweer een dag of wat geleden.
Nu zie ik nergens bij Ziggo dat er zo'n storing is. In het storingsoverzicht wordt het in ieder geval niet genoemd.

Ben ik dan toch de enige? Herkent iemand dit?
 
Nee, dat herken ik niet. Heb zelf via de mijn ziggo app op vrijdag 11 september fox sports aangezet. Had direct beeld.
Afgelopen vrijdag hebben mijn ouders fox sports via mijn ziggo op de pc besteld, binnen een uur beeld.

Maar wij horen dan waarschijnlijk niet tot die groep van 10.000 klanten waar ziggo het over heeft.
 
Ziggo heeft grote problemen met hun administratieve systemen, dat is wel duidelijk. Men vraagt daar ook om als je systemen via India laat lopen. Zojuist een bericht op nu.nl gelezen dat een man en vrouw veroordeeld zijn voor fraude door het bestellen van 1161 modems bij Ziggo op verschillende namen maar wel afgeleverd op hun adres en dat valt Ziggo blijkbaar helemaal niet op.... :brullen:

Dan ben je toch wel heel erg clueless.
 
Ziggo heeft grote problemen met hun administratieve systemen, dat is wel duidelijk. Men vraagt daar ook om als je systemen via India laat lopen. Zojuist een bericht op nu.nl gelezen dat een man en vrouw veroordeeld zijn voor fraude door het bestellen van 1161 modems bij Ziggo op verschillende namen maar wel afgeleverd op hun adres en dat valt Ziggo blijkbaar helemaal niet op.... :brullen:

Dan ben je toch wel heel erg clueless.
Dat geloof je zelf toch niet. Echt niet op hetzelfde adres hoor. Zo dom was dat echtpaar ook niet. Dan waren ze echt niet verder dat 10 gekomen.
 
@Rikhad, ik heb geen problemen met internet. Verbinding is snel en goed. Hapert ook niet. Het schijnt aan de administratieve kant te liggen. Vandaag nog steeds geen Foxsport. Wel een paar keer een sms bericht van ziggo dat de storing er nog steeds is. “We lossen het op”. Vast wel een keer, maar hoe lang gaat dat duren?
 
Terug
Bovenaan