- Berichten
- 16.432
- Internet
- Odido
- Digitale TV
- Odido
FOX stopt doorgifte Dolby E
Het aanbod van native Dolby content is zo gering dat FOX ervoor heeft gekozen om per 1 september geen Dolby E meer door te geven op FOX HD.
Bron: https://derotsmedia.com/2015/08/27/fox-stopt-doorgifte-dolby-e/?utm_medium=twitter&utm_term=%23media+%23nieuws
Echt de grootste onzin die ik van een zender ooit gehoord heb, alle series die ze uitzenden zeker uit us hebben allen 5.1 geluid en dan de smoes meer storingen door dd.
Edit// lijkt mij dat ze het over dd spoor hebben? aangezien ze alleen maar mp2 en ac3 meesturen.
Het aanbod van native Dolby content is zo gering dat FOX ervoor heeft gekozen om per 1 september geen Dolby E meer door te geven op FOX HD.
Bron: https://derotsmedia.com/2015/08/27/fox-stopt-doorgifte-dolby-e/?utm_medium=twitter&utm_term=%23media+%23nieuws
Echt de grootste onzin die ik van een zender ooit gehoord heb, alle series die ze uitzenden zeker uit us hebben allen 5.1 geluid en dan de smoes meer storingen door dd.
Edit// lijkt mij dat ze het over dd spoor hebben? aangezien ze alleen maar mp2 en ac3 meesturen.
