• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Fox al week geleden besteld, nog niets te zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

linksback

Forum Gebruiker
Berichten
24
Bij mijn overstap naar Ziggo heb ik aangegeven Fox sport (voormalig eredivisie live) te willen. Bij de installatie bleek dit niet geactiveerd. Volgens de monteur kon ik Fox echter zelf online aanvinken/bestellen en meteen bekijken.

Vorige week zondagochtend heb ik Fox in MijnZiggo aangezet, zodat ik ' s middags de wedstrijd kon bekijken. Niet dus. Vreemd genoeg kreeg ik een mail waarin stond dat ik binnen 5 werkdagen een brief zou krijgen met de uitleg hoe Fox te activeren. Ik miste dus twee wedstrijden (zondag en maandag) die ik wilde zien. Ik ben nu 5 werkdagen verder, maar geen brief.

Wel een mail van ziggo waarin staat dat ik vanaf zondag gebruik maak van Fox sports?!?

Iemand ook deze ervaring, kan ik zelf iets doen om dit weekend alsnog Fox te kijken? Ik heb geprobeerd te bellen met Ziggo, maar die zijn nu dicht.
 
Ik heb geprobeerd te bellen met Ziggo, maar die zijn nu dicht.

Ziggowebcare is op twitter actief van 06:00 tot 24:00, de hele week. Het twitter account is @ZiggoWebcare Het kan een paar uur duren voor je antwoord krijgt, maar dat je antwoord krijgt is zeker.

Zij kunnen kijken of de bestelling goed is doorgekomen, en zo niet dit dan direct alsnog regelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan