Wie heeft er nog meer last van?
Als ik inlog bij Mijn Ziggo en dan mijn facturen wil bekijken kom ik er niet in met mijn gebruikersnaam en wachtwoord.
Het gekke is, als ik inlog via mijn producten en dan mijn gebruikersnaam en wachtwoord dan ik mijn producten zien en ook mijn facturen.
Hoe kan dit?
Als ik inlog bij Mijn Ziggo en dan mijn facturen wil bekijken kom ik er niet in met mijn gebruikersnaam en wachtwoord.
Het gekke is, als ik inlog via mijn producten en dan mijn gebruikersnaam en wachtwoord dan ik mijn producten zien en ook mijn facturen.
Hoe kan dit?
Ook is mijn snelheid van Alles in 1 plus nog niet op de beloofde snelheid. Dat moet 8000 zijn
