J
jeedee
Vandaag de Philips HD mediabox met DVR ontvangen. De installatieprocedure doorlopen
en het resultaat is een foutmelding: "Verkeerde smartcard" Bij de helpdesk zeiden ze me dat dit enige tijd kon duren voordat dit probleem, dat zeker niet aan mijn mediabox of smartcard zou ligggen, wel enige tijd kon duren voordat de box geactiveerd zou zijn.........
Vanmiddag om 15:30 uur geïnstalleerd en nu om 01:10 uur (acht-en-een-half uur later) nog steeds dezelfde foutmelding...... Wie kan mij over deze materie wat meer te vertellen, of wat ik nu het beste kan doen? Alvast bedankt voor de moeite!
en het resultaat is een foutmelding: "Verkeerde smartcard" Bij de helpdesk zeiden ze me dat dit enige tijd kon duren voordat dit probleem, dat zeker niet aan mijn mediabox of smartcard zou ligggen, wel enige tijd kon duren voordat de box geactiveerd zou zijn.........
Vanmiddag om 15:30 uur geïnstalleerd en nu om 01:10 uur (acht-en-een-half uur later) nog steeds dezelfde foutmelding...... Wie kan mij over deze materie wat meer te vertellen, of wat ik nu het beste kan doen? Alvast bedankt voor de moeite!