• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Foutmelding op www.test.net.upc.nl

  • Onderwerp starter ClimaCool
  • Startdatum
C

ClimaCool

De laatste paar dagen heb ik last van een langzame verbinding. De HP vroeg mij deze test uit te voeren.
Echter nadat ik alles heb ingevuld en op "Download" klik, krijg ik deze melding.

Fout 4: Fout bij de aanroep van het download script
Er is iets fout gegaan bij de aanroep van het download script.Deze melding wordt veroorzaakt door een controle in onze software die kijkt of u wel vanaf de goede site en pagina komt, en of de ingevulde informatie wel goed bij ons is aangekomen. Hier is iets fout gegaan. Het is gebleken dat deze melding voor kan komen bij sommige versies van de Opera browser (wellicht dat de nieuwste versie dit probleem niet meer heeft) en ook indien u uw norton internet security software te agressief ingesteld heeft staan.
In het geval van het gebruik van de norton firewall (oa versie 2002) dan kunt u het volgende proberen: zet het security niveau terug naar level "medium", en wis het logbestand (waar potentieel een regel tegen de test servers in staat). Sluit uw browser en probeer het opnieuw.
Mocht bovenstaande niet op u van toepassing zijn dan kunt u het nogmaals proberen. Probeer eens te klikken op de "download test" link bovenaan de pagina, mocht dat niet helpen dan kunt u ons dit via "reactie" laten weten, en dan kunnen we het probleem oplossen.
https://www.test.net.upc.nl/download2.shtml


Iemand enig idee? :(

Thx
 
Ga naar https://test.net.upc.nl/ en kijk of er op de hoofdpagina, de eerste die je ziet, er de juiste postcode is ingevuld.
Nee, dan jouw postcode invullen en op bekijken klikken.
Probeer daarna nog eens een test te doen.
 
Ik heb er ook altijd die mededeling gekregen die jij hebt.
Het probleeem ligt meer bij upc denk ik,
https://www.speedtest.nl/TestSuite/TestController.asp?TestTypeID=,8,12,
werkt gewoon wel goed!
 
Okay, weet ik iig dat ik niet de enige ben, postcode is gewoon goed ingevuld, dus daar ligt het niet aan
 
ClimaCool zei:
Okay, weet ik iig dat ik niet de enige ben, postcode is gewoon goed ingevuld, dus daar ligt het niet aan

probeer is een andere PC straat verder ofzo.
af en toe kkrijg je de vraag of dat goed is, zet dan ja.

lukt dat gebruik die dan voortaan.
werkt bij mij wel....
 
Terug
Bovenaan