Foutmelding bij Ziggo itv portal

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Sharpe

Met de Humax iHDR 5200 met de laatste firmware krijg ik de Video On Demand functionaliteit niet werkend.

Als ik een willekeurige film selecteer, dan lijkt het initieel goed te gaan, (tijdlijn onder in beeld verschijnt) totdat er beeld getoond gaat worden. Het scherm blijft zwart en de melding verschijnt: "Session torn down by the reason (62)".
Dan komt het keuzemenu van de itv portal weer tevoorschijn.

Bij de alternatieve portal (onder de rode knop) word de film vrijwel direct afgebroken en keert de decoder terug naar het menu.

Een powercycle of fac. default lost dit probleem niet op.
-Probleem opgetreden: 15-11-2012 20:00.
-Laats gesignaleerd: 16-11-2012 00:50.
-"Spontaan" opgelost 17-11-2012 01:20

Is er iemand die dezelfde ervaring heeft / oplossing?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dit ook gehad (maar zonder foutmelding). Ik kon het oplossen door de decoder uit- en aan te schakelen en daarna een fabrieks-reset toe te passen. Overigens kon ik ook geen opgenomen films meer bekijken; ook een zwart scherm zonder verder te gaan.
 
Kunnen jullie aangeven met welke software versie jullie werken?

1.00.18
1.00.23
1.00.24
1.00.29
 
Hier ook

Ben ik smallvile aan het kijken gaat het 1 aflevering goed en de 2de lukt niet meer, erg vreemd.
Dit probleem is vaker vermeld op internet maar er is nooit een oplossing gekomen of wat de error 62 is
Ik hoop iemand hier een antwoord op weet

Groet Rain
 
Ik heb van de week net een update gedaan dus ik denk de laatste
 
Op dit moment werk het spontaan weer.
Ben wel erg benieuwd wat de oorzaak is geweest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan