Foutje, Bedankt

L

LennertXL

Net de online-factuur van januari bekeken. ??? ??? ???

439 Euro voor een maandje chello classic ??? ??? ???

En dat terwijl ik ruim 40 Euro terug zou krijgen, dus verwachtte ik nog geen 10 Euro te hoeven betalen.

Ze wilden me het reeds omgeruilde Arris modem in rekening brengen omdat ik dat nog zou hebben.

Moet ik effe bewijzen dat het al is omgeruild voor een Thomson.

Greetz,
Lennert
 
Topicstarter
Topicstarter
L

LennertXL

Wat een rotzooi bij UPC, beloven ze dat ze die 439 euro niet zullen incasseren als ik 7,37 euro overmaak en een copie van de modemwissel toestuur. Dat doe ik en wat zie ik: ze boeken gewoon 439,35 euro af. Meteen de postbank gebeld om dit bedrag weer te laten terugstorten.

Bedrag is na 2 dagen weer teruggestort, hulde aan de Postbank voor deze snelle service (gewoon even met telefoon geregeld, tegen normaal tarief).

Maar wat een gore lef van die gasten bij upc, om zomaar effe ruim 430 euro in rekening te brengen voor een reeds (een maand geleden) ingeleverd modem. Niet eerst controleren, of even informeren bij mij. Nee, gewoon innen/incasseren en de klant zoekt het maar uit. Saldo tekort, is de klant zijn probleem. Mijn automatische machtiging heb ik eind oktober al ingetrokken, dat hebben ze ook al vanaf 24 november in hun systeem staan en dan toch begin januari gewoon zomaar van mijn giro afhalen.

Nu ik dit schrijf wordt ik steeds bozer op die arrogate eikels van upc. Dat mens van de klanten-xxxx( service is het niet) antwoorde op de vraag of ze eerst controleren of ik dat modem nog wel zou hebben, dat dat niet zou kunnen om dat allemaal te gaan controleren, dat is teveel werk.

Wat een rot-service

Zijn er meer forumleden met zo'n akelige ervaring? Shrijf ze even op a.u.b.

Greetz,
Lennert
 
Bovenaan