• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Foutje bedankt!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Fradet
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Fradet

Dit artikel over Ziggo staat vandaag op het internet.

Ongeveer zes weken is dit kastje geplaatst door Ziggo. Mijn nieuwe buurman gaf al aan dat dit niet de meest logische plaats is, maar de desbetreffende medewerker gaf aan dat dit zo beschreven stond. Nu ben ik ongeveer al twee weken bezig om iemand te spreken om een afspraak te maken om dit kastje te laten verplaatsen. Meerdere medewerkers gesproken, die hun best doen om bij de juiste afdeling of verantwoordelijke terecht te komen maar nog steeds zonder resultaat helaas. Zoals te zien is op de afbeelding staat dit kastje precies in de looplijn van onze voordeur, wat het niet praktisch ivm de verhuizing van de meubels. Beste Ziggo graag een reactie hoe we dit op een goede manier kunnen gaan oplossen.

https://www.gelderlander.nl/regio/maas-en-waal/west-maas-en-waal/ziggo-volgt-beschrijving-kastje-pal-voor-voordeur-1.6131277

CljAgqZWQAA1I0d.jpg
CljAgqaWYAEY7ro.jpg
 
Tja als ziggo het niet wilt doen of telaks is gewoon zelf uitgraven(is zo gedaan) en een meter verder zetten.
 
All,

Dat kastje staat inderdaad op een gekke plek. Vanochtend is het kastje al verplaatst naar aanleiding van een bericht van de klant zelf op onze Facebook pagina.
 
Ieder normaal denkende persoon zou toch eerst kijken of het überhaupt kan.
 

Bijlagen

  • images.duckduckgo.com.jpg
    images.duckduckgo.com.jpg
    35,8 KB · Weergaven: 154
Ik vond het toch wel kek hoor zo'n kastje prominent voor je deur. Zie je tenminste waarvoor je zoveel abonnementsgeld betaald aan de kabelpooier Ziggo :D
 
Die mag in ieder geval niet klagen dat hij ver van de verdeelkast zit.
 
Jordy-Ziggo zei:
Vanochtend is het kastje al verplaatst naar aanleiding van een bericht van de klant zelf op onze Facebook pagina.

Altijd jammer dat hij dat hier niet laat weten. Hij weet wel de weg hier naar toe om het te plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan