• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Foutcode 4040

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Crazymans
  • Startdatum Startdatum
C

Crazymans

Stel je hebt ooit in de TV gids aangegeven dat je alle uitzendingen van een programma wilt opnemen. Vervolgens neemt de horizon je programa niet op. Je klikt alsnog nu opnemen. De box weigert met foutcode 4040 dit programma is al opgenomen. Resultaat: je mist je programma. Alsnog opnemen is niet mogelijk! Ben ik de enige of hebben jullie dit ook? Hrrr......
 
Als je in dit forum zoekt op 4040 zul je veel vinden.
De Workaround om het programma toch op te nemen is om het in te plannen via de app of website. Je kan ook kiezen voor een handmatige opname (vanuit de tv gids kiezen voor opnemen en dan wijzigen en dan naar links om te bevestigen) maar aan die methode zitten allerlei nadelen vast.
 
Je bent niet de enige, hier iedere keer last op veronica met programma Hawaii O-Five. Foutcode 4040!
 
Heeft met je instelling te maken die je waarschijnlijk vanaf het begin met instellen hebt aangeklikt.

Ja of nee bedankt................dan onthoud ie alle opnames en favorieten.
Die heb ik eruit gehaald en de code is verdwenen.
 
Je hebt het hier toch over de vraag of je gepersonaliseerde aanbevelingen wil ontvangen?

Ik heb dit ook (na een tip hierover vele weken geleden) uitgezet maar heb toch afgelopen weekend weer 4040 gehad.
 
Klopt !

Ik heb er nadien geen last meer van gehad !
Maar wat niet is kan weer komen.
 
Sinds de storing van een week of 2 geleden, waarna via een fabrieksreset alles het weer deed, heb ik wel weer dat er af en toe ingestelde programma's verdwenen zijn voordat ze opgenomen werden.
Het enige voordeel is dat je ze via de EPG 'gewoon' weer opnieuw kunt instellen zonder de foutcode 4040.

Maar het blijft toch lastig. Je moet nu weer steeds checken of alles er nog in staat.

Zijn er meer die dit ervaren sinds die grote storing van onlangs?
 
Vorige week 1 verdwenen maar wel opnieuw kunnen toevoegen zonder 4040
 
Terug
Bovenaan