C
Crazymans
Stel je hebt ooit in de TV gids aangegeven dat je alle uitzendingen van een programma wilt opnemen. Vervolgens neemt de horizon je programa niet op. Je klikt alsnog nu opnemen. De box weigert met foutcode 4040 dit programma is al opgenomen. Resultaat: je mist je programma. Alsnog opnemen is niet mogelijk! Ben ik de enige of hebben jullie dit ook? Hrrr......