J
Jesper 10
Heb dinsdag de nieuwe horizon box ontvangen.
Toen ik deze wou installeren kreeg ik de foutcode 1030.
Gebeld met HD en die vertelde mij dat er bij hun iets mis is gegaan in de omschakeling (provisioning)
Kon 24 uur gaan duren voordat die fout hersteld was.
Woensdagochtend een monteur gehad die het ook niet aan de gang kreeg en belde met de HD.
Werkbon aangemaakt voor de desbetreffende afdeling en zou weer 24 uur gaan duren.
Vanmorgen weer gebeld en nu word er gezegd dat er een intern team op de zaak zit omdat vele klanten deze foutcode 1030 ervaren en dus niet verder kunnen.
Op mijn vraag hoelang zoiets ging duren kreeg ik als antwoord: enkele dagen!!!!!
Waarschijnlijk moeten ze nu al die klanten handmatig activeren!!!
Heb al om compensatie gevraagd, maar daar kon ik pas over bellen als alles werkte!
Zijn er meer mensen met deze foutcode 1030 en die dan maar moeten wachten totdat het werkt!!??
Toen ik deze wou installeren kreeg ik de foutcode 1030.
Gebeld met HD en die vertelde mij dat er bij hun iets mis is gegaan in de omschakeling (provisioning)
Kon 24 uur gaan duren voordat die fout hersteld was.
Woensdagochtend een monteur gehad die het ook niet aan de gang kreeg en belde met de HD.
Werkbon aangemaakt voor de desbetreffende afdeling en zou weer 24 uur gaan duren.
Vanmorgen weer gebeld en nu word er gezegd dat er een intern team op de zaak zit omdat vele klanten deze foutcode 1030 ervaren en dus niet verder kunnen.
Op mijn vraag hoelang zoiets ging duren kreeg ik als antwoord: enkele dagen!!!!!
Waarschijnlijk moeten ze nu al die klanten handmatig activeren!!!
Heb al om compensatie gevraagd, maar daar kon ik pas over bellen als alles werkte!
Zijn er meer mensen met deze foutcode 1030 en die dan maar moeten wachten totdat het werkt!!??