• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

fout voorgelicht of opgelicht?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ikkeenjij
  • Startdatum Startdatum
I

ikkeenjij

hallo allemaal ik weer even wat sinds virige maand een nieuw abbo genomen na eert alles op heb willen zeggen
ok dit is dus het abbo wat ik afgesproken heb met de medewerker van afd. opzeggingen ik zou een alles in 1 voordeel pakket nemen met hdtv royaal met recorder en extra erbij de 60Mb erbij van het Xl pakket
daar zou ik 50% blijf bij upc korting op krijgen en dan kom ik op 34,50 euro daarbij zou nog het bellen onbeprekt+europa los erbij komen voor 18,50 volgens mij kom ik dan op 53 euro totaal incl.kabelaansluiting en btw na de eerst factuur gezien te hebben zag ik echter dat er toch de kabelaansluitng apart bijgerekend word
na hier vanmiddag met de afdeling facturen gesproken hebben bleek echter dat ik een op maat pakket heb gekregen en in totaal 67 euro moet gaan betalen nou is dit maar 4 euro xtra dan wat ik voor mijn oude abbo betaalde maar het gaat mij om het principe ik spreek met de afdeling opzeggingen het 1 af en nu blijkt dat ze er heel wat anders v an hebben gemaakt
denken jullie dat ik hier nog wat tegen kan doen of zal ik het gewoon nog 11 maanden slikken en dan alles lekker opzeggen?
graag jullie mening hierover
 
Loverman zei:
Punten, komma's en hoofdletters...?
Zit wat in, maar alleen dat melden en niet ingaan op het topic is ook weer onzin.


Voor de topicstarter.
Dit zelfde gezeik heb ik ook gehad, blijkbaar kunnen of willen ze het gewoon niet goed doen bij de helpdesk/UPC. Alles voor een sale lijkt het wel. Dan zeg je ja en komen ze naderhand met verhalen dat het zo niet kan of dat ze het anders bedoelden, maar mooi dat die retentiepiemel zijn sale al binnenheeft.

Op je strepen gaan staan en eisen dat het afgesproken bedrag in rekening word gebracht en geen gelul over 'ja maar we berekenen het anders bla bla'. Anders gewoon alsnog opzeggen. Dan draaien ze wel bij is mijn ervaring.
Desnoods gaan ze maar de voicelog naluisteren.

Je hebt overigens 1 week de tijd om alsnog van het aanbod af te zien.
 
ok maar die ene week is al lang voor bij kijk maar heo ze mijn contract hebben aangepast:Bellen Onbeperkt + Europa: 17-08-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 12 maandbedragen.
UPC Internet 60 Mbps: 08-07-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 11 maandbedragen.
Digitale TV - Royaal HDDVR: 16-07-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 11 maandbedragen.
dit terwijl ik alles op 8-7-2010 overeengekomen ben met afdeling opzeggingen
zou het helpen als ik die weer opbel om alles toch op te zeggen of zou een bericht naar webcare helpen?
 
ikkeenjij zei:
ok maar die ene week is al lang voor bij kijk maar heo ze mijn contract hebben aangepast:Bellen Onbeperkt + Europa: 17-08-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 12 maandbedragen.
UPC Internet 60 Mbps: 08-07-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 11 maandbedragen.
Digitale TV - Royaal HDDVR: 16-07-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 11 maandbedragen.
dit terwijl ik alles op 8-7-2010 overeengekomen ben met afdeling opzeggingen
zou het helpen als ik die weer opbel om alles toch op te zeggen of zou een bericht naar webcare helpen?
Gewoon webcare sturen. Maar wat stond er op de schriftelijke bevestiging die je gekregen hebt?
 
dat ging over het alles in 1 voordeel pakket
maar alles staat overal los erop op die brief in mijn contract en op mijn factuur
echt 1 grote pestbende op t moment zodat de klant door de bomen het bos niet meer ziet
o ja ik kon gister wel van de hd 3 gratis ondemand films krijgen omdat die hd-er het ook wel erg verwarrend vondt
hij bergeep er zelf ook niks meer van
 
Als ik ga zitten rekenen dan kom ik op € 55,50 uit inclusief telefoon onbeperkt.

Dus alles in 1 pakket van € 45 / 2 (50%) = 22,5
Dan nog Royaal pakket erbij = 5
Bellen onbeperkt = 8
DVR-aanvulling = 5
En dan nog HD = 9
Internet 60 = 10
Totaal € 59,50 per maand. Dan nog het eerste half jaar HD voor € 5
Dus het eerste half jaar betaal je € 54,50 per maand.

Ze hebben je een op maat pakket gegeven omdat daar denk ik alleen die 50% korting op valt te regelen. Echter is het natuurlijk heel simpel, ze beloven iets en dan moeten ze het ook nakomen.

Die bevestiging slaat nergens op, die kreeg ik ook en toen stond alles er op zonder korting. Reactie van de helpdesk was dat ik mijn eerste rekening maar moest afwachten. Ja lekker en ondertussen is de week bedenktijd voorbij. Bekijk het maar heb ik toen gezegd en meteen weer naar retentie gevraagd. Daar vriendelijk verzocht om nogmaals een uitspraak dat ik wel degelijk korting zou krijgen en dat ik anders per direct alles op zou zeggen.

Uiteindelijk hebben ze alles geregeld maar mooi dat het nog € 0,50 meer is dan beloofd. Die 50c overleef ik wel, maar ze moeten eens kappen met de boel voorliegen.
 
heej kijk dat is pas een heldere rekensom waar ik wat mee kan
nou volgens mij kom ik hier dus ook op uit maar niemand bij de hd schijnt t te begrijpen(kunnen/willen)
heb al bericht naar de webcare gestuurd nu nog ff wachten op reactie want met de hd ga ik er nooit uitkomen
en ik denk ook dat ze die korting alleen met een op maat pakket kunnen geven maar dan moeten ze het niet afspreken zoals ze het gedaan hebben mondelinge afspraak is ook geldig toch ze verwachten ook elke maand netjes hun centen.
ik hou jullie op de hoogte hoe het verder gaat eerst morgen maar afwachten :-X
 
Ik ben het volledig eens met ManiacsHouse: gewoon je poot stijf houden, want er is je een toezegging gedaan en die moeten ze nakomen. Punt uit. En die bevestigingen die ze sturen slaan inderdaad helemaal nergens op, want daaruit kan je onmogelijk zien wat je totaal gaat betalen. Ook dat zou ik ze voor de voeten werpen, want het betekent simpelweg dat je opzegtermijn allang voorbij is als je merkt dat je veel teveel gaat betalen.
 
ok als ik geen reactie krijg van webcare dan proberen we het wel via de hd afdelingen opzeggingen
want dan zeggen we alles op en ben ik er klaar mee hoor terwijl als t werkt werkt t ook goed
 
Terug
Bovenaan