I
ikkeenjij
hallo allemaal ik weer even wat sinds virige maand een nieuw abbo genomen na eert alles op heb willen zeggen
ok dit is dus het abbo wat ik afgesproken heb met de medewerker van afd. opzeggingen ik zou een alles in 1 voordeel pakket nemen met hdtv royaal met recorder en extra erbij de 60Mb erbij van het Xl pakket
daar zou ik 50% blijf bij upc korting op krijgen en dan kom ik op 34,50 euro daarbij zou nog het bellen onbeprekt+europa los erbij komen voor 18,50 volgens mij kom ik dan op 53 euro totaal incl.kabelaansluiting en btw na de eerst factuur gezien te hebben zag ik echter dat er toch de kabelaansluitng apart bijgerekend word
na hier vanmiddag met de afdeling facturen gesproken hebben bleek echter dat ik een op maat pakket heb gekregen en in totaal 67 euro moet gaan betalen nou is dit maar 4 euro xtra dan wat ik voor mijn oude abbo betaalde maar het gaat mij om het principe ik spreek met de afdeling opzeggingen het 1 af en nu blijkt dat ze er heel wat anders v an hebben gemaakt
denken jullie dat ik hier nog wat tegen kan doen of zal ik het gewoon nog 11 maanden slikken en dan alles lekker opzeggen?
graag jullie mening hierover
ok dit is dus het abbo wat ik afgesproken heb met de medewerker van afd. opzeggingen ik zou een alles in 1 voordeel pakket nemen met hdtv royaal met recorder en extra erbij de 60Mb erbij van het Xl pakket
daar zou ik 50% blijf bij upc korting op krijgen en dan kom ik op 34,50 euro daarbij zou nog het bellen onbeprekt+europa los erbij komen voor 18,50 volgens mij kom ik dan op 53 euro totaal incl.kabelaansluiting en btw na de eerst factuur gezien te hebben zag ik echter dat er toch de kabelaansluitng apart bijgerekend word
na hier vanmiddag met de afdeling facturen gesproken hebben bleek echter dat ik een op maat pakket heb gekregen en in totaal 67 euro moet gaan betalen nou is dit maar 4 euro xtra dan wat ik voor mijn oude abbo betaalde maar het gaat mij om het principe ik spreek met de afdeling opzeggingen het 1 af en nu blijkt dat ze er heel wat anders v an hebben gemaakt
denken jullie dat ik hier nog wat tegen kan doen of zal ik het gewoon nog 11 maanden slikken en dan alles lekker opzeggen?
graag jullie mening hierover
