• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Fout in de ondertitels bij Disc.Travel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter VL32
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

VL32

Sinds gisteren zijn de ondertitels bij discovery travel and living niet goed meer...iedere regel wordt vooraf gegaan door twee nullen.....erg hinderlijk
 
Sinds gisteren zijn de ondertitels bij discovery travel and living niet goed meer...iedere regel wordt vooraf gegaan door twee nullen.....erg hinderlijk


Ik zie het op dit moment niet.
Heb jij het nu nog, en was het gisteren tijdens alle uitzendingen of tijdens enkele?
 
is inderdaad weer goed nu....enig idee of ze binnenkort met dvb subs komen? is veel mooier natuurlijk
 
is inderdaad weer goed nu....enig idee of ze binnenkort met dvb subs komen? is veel mooier natuurlijk

Wij houden het ook even in de gaten.

M.b.t. DVB subs dat heeft ook onze voorkeur maar is helaas niet bekend of dit ook bij de Discovery's gaat komen. Zal eens informeren en kijken of we dit ook kunnen regelen. (Beloof niks :wink: )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan