- Berichten
- 144
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik was benieuwd of ik Formule 1 van komende weekend zou kunnen kijken / opnemen.
Op BBC 1 wordt deze volgens de tv-gids niet uitgezonden.
RTL heb ik officieel pas per 1 april in mijn starters tv pakket.
Echter als je 47 kiest, dan heb je toch al beeld. Dus zondagochtend kan ik weer voor de buis gaan zitten.
Jammer dat deze nog niet is op te nemen. Heb de horizonbox al eens herstart, maar opnemen van kanaal 47 lukt nog niet. Zal zeker pas vanaf 1 april kunnen.
Op BBC 1 wordt deze volgens de tv-gids niet uitgezonden.
RTL heb ik officieel pas per 1 april in mijn starters tv pakket.
Echter als je 47 kiest, dan heb je toch al beeld. Dus zondagochtend kan ik weer voor de buis gaan zitten.Jammer dat deze nog niet is op te nemen. Heb de horizonbox al eens herstart, maar opnemen van kanaal 47 lukt nog niet. Zal zeker pas vanaf 1 april kunnen.

