• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Formule 1 op RTL met TV starter abonnement

Berichten
144
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik was benieuwd of ik Formule 1 van komende weekend zou kunnen kijken / opnemen.
Op BBC 1 wordt deze volgens de tv-gids niet uitgezonden.
RTL heb ik officieel pas per 1 april in mijn starters tv pakket.

;D Echter als je 47 kiest, dan heb je toch al beeld. Dus zondagochtend kan ik weer voor de buis gaan zitten.
Jammer dat deze nog niet is op te nemen. Heb de horizonbox al eens herstart, maar opnemen van kanaal 47 lukt nog niet. Zal zeker pas vanaf 1 april kunnen.
 
Doet Rtl alle F1 dit seizoen, nee he? Meen dat laatst gelezen te hebben.

Iemand overzicht wat Rtl dan wel BBC wel doet? Of anders welke precies onkijkbaar zijn zonder Sport1..?
 
RTL Deutschland zendt gewoon alles uit. Met reclame.

https://www.rtl.de/cms/sport/formel-1.html
 
BBC (1 of 2)
Maleisië, Bahrein, Canada, Engeland, Hongarije, België, Japan, Rusland, Brazilië en Abu Dhabi

Sporza
GP van België

Veronica
Canada, USA, Brazilië.

RTL Television
alle races
 
Je hebt dan wel beeld op kanaal47, maar bij mij blijft de balk onderin in beeld. Dus dat kijkt niet zo lekker. ;)
 
knarf59, bedankt voor het delen van deze info! Ik was wel op de hoogte dat F1 bij RTL werd uitgezonden, maar niet dat dit per 1 april in het Starter pakket zit. Nu helemaal super dat we al eerder kunnen kijken.
 
@BrammeS:
Inderdaad blijft de balk onderin staan en is niet weg te krijgen, jammer zo is het inderdaad niet fijn kijken.
 
Terug
Bovenaan