FNV leden kregen de mail dat Ziggo korting geeft op het Connect & Play Max abo (ook voor bestaande abo's).
Als FNV-lid betaal je voor het Alles-in-1 Max pakket de eerste 12 maanden geen € 77,95 maar slechts € 59,95 per maand. Bovendien ontvang je 12 maanden gratis Ziggo Sport Totaal (daarna betaal je daarvoor € 14,95 per maand).
Ik ben feitelijk per 1-1-2017 omgezet naar dit abo omdat HBO niet meer uitzond. Hiervoor had ik connect max en play complete met HBO.
Dus ik heb me aangemeld en de bestelling staat nu open. Voordeel uiteindelijk bijna 200 euro en gratis sport (ook al kijk ik dat niet).
Dus ben je FNV lid kun je dit voordeel meenemen.
Als FNV-lid betaal je voor het Alles-in-1 Max pakket de eerste 12 maanden geen € 77,95 maar slechts € 59,95 per maand. Bovendien ontvang je 12 maanden gratis Ziggo Sport Totaal (daarna betaal je daarvoor € 14,95 per maand).
Ik ben feitelijk per 1-1-2017 omgezet naar dit abo omdat HBO niet meer uitzond. Hiervoor had ik connect max en play complete met HBO.
Dus ik heb me aangemeld en de bestelling staat nu open. Voordeel uiteindelijk bijna 200 euro en gratis sport (ook al kijk ik dat niet).
Dus ben je FNV lid kun je dit voordeel meenemen.
En nog voor 24 maanden ook. Lees hier maar eens: