• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

FNV korting

Berichten
273
FNV leden kregen de mail dat Ziggo korting geeft op het Connect & Play Max abo (ook voor bestaande abo's).
Als FNV-lid betaal je voor het Alles-in-1 Max pakket de eerste 12 maanden geen € 77,95 maar slechts € 59,95 per maand. Bovendien ontvang je 12 maanden gratis Ziggo Sport Totaal (daarna betaal je daarvoor € 14,95 per maand).

Ik ben feitelijk per 1-1-2017 omgezet naar dit abo omdat HBO niet meer uitzond. Hiervoor had ik connect max en play complete met HBO.
Dus ik heb me aangemeld en de bestelling staat nu open. Voordeel uiteindelijk bijna 200 euro en gratis sport (ook al kijk ik dat niet).
Dus ben je FNV lid kun je dit voordeel meenemen.
 
thnx voor de tip heb namelijk ziggo max en elk voordeeltje is meegenomen
 
Inderdaad een goede tip.

Bij Ziggo wisten de klantenservice hier niets van, wel de administratie :mrgreen::mrgreen:

Vervolgens contact opgenomen met het FNV die het verder voor mij heeft geregeld:applause::applause:
 
FNV korting?

Mooie actie, echter niets over gehoord of gezien vanuit de FNV, ondanks mn ruime 35 jarige lidmaatschap.
Heeft er iemand een link met betreffende info?
 
Waarom een vraag stellen waar jezelf het antwoord heel goed op weet?
 
Ik heb Ziggo nog gebeld of de actie van FNV 12 maanden niet ook naar de 24 maanden variant kon. Die kennen ze niet... (tuurlijk)
Wel als vaste klant mag ik nu videoland 1 maand gratis kijken...activatiecode krijg ik per mail..

Blij dat anderen deze actie nu ook hebben gepakt. Volgend jaar weer met zijn allen de acties volgen!
 
Terug
Bovenaan