E
edwinhagers
hallo ik wil graag een floppy dvt kopn maar werkt dat nou met Ziggo of wordt het nog steeds geblokt of is er weer een oplossing daar voor
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hallo ik wil graag een floppy dvt kopn maar werkt dat nou met ziggo of wordt het nog steeds geblokt of is er weer een oplossing daar voor
ja over dat media center wist ik al want dat is niet digitaal maar heb jij er ook een dan en werkt het bij jou
Floppy DTV is wel degelijk MET goede guide aan de praat te krijgen met Windows Media center.
Niet officieel gesupport door Microsoft, maar met een omweg wel gesupport door de leverancier van de Floppy DTV.
Zelf geen ervaring (investering is mij te groot voor een niet gesupporte oplossing die op zwart kan gaan als Ziggo daar zin in heeft), maar op degroeneknop.nl (een Windows Mediacenter forum) zijn genoeg mensen die wel ervaring hebben.


[off-topic]
Sterker nog, dreamboxen met dvb-c tuners en de cccam-softcam hadden ook een probleem toen de kabelboer ging prutsen aan het signaal waar toen de problemen met de siemens & cisco ontstonden. Met dat verschil dat de dreamboxen na 1 dag de volledige functionaliteit terug hadden, terwijl dat voor de "gecertificeerde" ontvangers nog daaaaaaaaaagen ging duren...
[/off-topic]

Ook valt op te merken dat de legale Alphacrypt DVB-C gebruikers nergens last van hadden!![]()
Inmiddels weer op gereageerd, en afwachtend op antwoord.Beste heer de Jong,
Op dit moment is er zoiest niet bekend bij ons. Dit moeten wij gaan onderzoeken of er daadwerkelijk zoiets gaat gebeuren. Wel weet ik dat de alphacrypt de enige CAM module is dat gebruikt wordt in Nederland en ik denk dat dit ook niet zal veranderen.
Voor meer vragen kunt u bij ons tereceht v.a. 5 januari 2009. Tot die datum zijn we gesloten.
Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben verblijf ik.
--
Met vriendelijke groet,
K. Aslan
DigiteQ B.V.
Jouw opmerking impliceert illegaliteit van cccam. Wat is er illegaal aan cccam? Wie zegt dat dat deze mannen/vrouwen niet een keurige reverse-engineering hebben gedaan aan het niet al te ingewikkelde irdeto2 protocol? Dan zou wine (win emu voor linux) of crossover-linux (commercieel) ook illegaal zijn...
ops: