G
gph
Hi,
Ik heb iets geks: ik kan zowel vanaf Firefox en Safari niet op flickr.com komen. "Unable to connect - Firefox can't establish a connection to the server at flickr.com." is wat er te lezen is terwijl mijn vriendin op een andere laptop wel op de site kan komen.
Ik heb security settings bekeken etc maar er staat niks geks in. Heeft iemand een idee hoe dit kan komen? Wat ik de laatste tijd merk dat na bezoek van telegraaf.nl of facebook de browser heeeeel traag wordt.
Ik gebruik MBP 10.7.5
dank,
gph
Ik heb iets geks: ik kan zowel vanaf Firefox en Safari niet op flickr.com komen. "Unable to connect - Firefox can't establish a connection to the server at flickr.com." is wat er te lezen is terwijl mijn vriendin op een andere laptop wel op de site kan komen.
Ik heb security settings bekeken etc maar er staat niks geks in. Heeft iemand een idee hoe dit kan komen? Wat ik de laatste tijd merk dat na bezoek van telegraaf.nl of facebook de browser heeeeel traag wordt.
Ik gebruik MBP 10.7.5
dank,
gph