• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Flash

Berichten
17.521
Internet
  1. Odido
  2. Ziggo
Grappig, een iPad ondersteunt geen Flash....
Krijg je meteen hoon gelach over je heen van de Apple haters ;)

Start ik mijn nieuwe laptop met Windows 7 Ultimate 64bits op blijkt deze ook geen Flash te ondersteunen :laugh:

Het leven wordt er ook niet makkelijker op zeg ;)
 
Robert Koopman zei:
Start ik mijn nieuwe laptop met Windows 7 Ultimate 64bits op blijkt deze ook geen Flash te ondersteunen :laugh:

Als je een 64 bits browser gebruikt kan je eens op onderstaande link kijken.

https://kb2.adobe.com/cps/000/6b3af6c9.html

Gr
SG
 
Als ik de 32-bits versie van IE opstart is het geen probleem, werkt het wel.
Maar ik moest er gewoon oven om lachen, Apple krijgt alle hoon terwijl Microsoft er ook problemen mee heeft.

Oplossingen zijn natuurlijk prima.
 
Robert Koopman zei:
Maar ik moest er gewoon oven om lachen, Apple krijgt alle hoon terwijl Microsoft er ook problemen mee heeft.

Ik begrijp wat je bedoelt... ;)
Maar het is natuurlijk niet aan Microsoft te wijten dat producenten van 'derden software' (Adobe in dit geval) weinig haast maken met het ontwikkelen en beschikbaar stellen van een 64 bits versie van hun software.

Gr
SG
 
Stargazer zei:
Maar het is natuurlijk niet aan Microsoft te wijten dat producenten van 'derden software' (Adobe in dit geval) weinig haast maken met het ontwikkelen en beschikbaar stellen van een 64 bits versie van hun software.

Probeer maar eens met IE8 òf -9 x64 naar iets te kijken wat gebruik maakt van Microsoft Silverlight :)
Microsoft maakt geen x64 versies van Silverlight, dus het is niet het alleen het probleem bij 'derden'.

Blijft grappig.

Hier is overigens wel een Flashplayer (Adobe Flash Player "Square") van Adobe te vinden en te gebruiken in IE x64.
 
Terug
Bovenaan