E
eikie
Heb fiber 60 in combinatie met een netgear 3500 router en een wn111 WIFI-n "dongle". Nu zegt mijn router dat er een nieuwe firmware (voor de router) beschikbaar is, namelijk 1.0.30WW. Kan ik deze met een gerust hart installeren, of moet het een UPC aangepaste firmware zijn?
Lijkt me niet, maar voor ik mijn router naar de eeuwige internet velden stuur, lijkt mij een kort vraagje niet een gek idee..
Lijkt me niet, maar voor ik mijn router naar de eeuwige internet velden stuur, lijkt mij een kort vraagje niet een gek idee..