• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Firefox 3.5 forum irritaties

Berichten
3.019
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Word hier echt helemaal gek van de laatste tijd.

Sinds ik geupgrade heb naar FF3.5 krijg ik bij elke post die ik doe op dit forum de mededeling " Uw bericht is al verstuurd "

Op de een of andere manier word mijn post dus wel doorgestuurd maar het lijkt wel of hij hem continu dubbel wil versturen.
Nog meer mensen die hier last van hebben ?

IE & Chrome werken wel normaal trouwens
 
Jan Kees zei:
Word hier echt helemaal gek van de laatste tijd.

Sinds ik geupgrade heb naar FF3.5 krijg ik bij elke post die ik doe op dit forum de mededeling " Uw bericht is al verstuurd "

Op de een of andere manier word mijn post dus wel doorgestuurd maar het lijkt wel of hij hem continu dubbel wil versturen.
Nog meer mensen die hier last van hebben ?

IE & Chrome werken wel normaal trouwens
Dat zal toch echt aan jouw instellingen liggen ( wellicht dubbele mouseclick / enkele mouseclick? ).
Ik heb daar geen last van, ook niet in vorige versies. Ik gebruik FF 3.5.2, maar ook Opera en Chrome werken normaal.
Wat betreft IE weet ik het niet; ik gebruik geen IE, zelfs niet als ik (heel soms) XP gebruik.

Ko
 
Terug
Bovenaan