• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Finbox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hve002
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hve002

Wederom blijkt er een storing te zijn zodat men de factuur niet via Finbox kan betalen.
Het nadeel is, dat als men op een andere manier betaalt, naderhand bij de bank de Finbox factuur als niet betaald blijft openstaan met het risico dat men deze per abuis aanvinkt en dan 2x een betaling doet.

Het is niet mogelijk deze openstaande facturen zelf bij de bank te verwijderen. (ABN-Amro)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij de ING wel hoor, gewoon Negeren en dan gaat hij weg.
Tenminste, dat was vroeger zo, ik heb dat (uiteraard) niet onlangs getest want ik betaal de facturen natuurlijk.
 
Vind ik knap om voor de vervaldatum een nog niet bestaande Finboxfactuur via Finbox op tijd te betalen die pas ruim na de vervaldatum in de bankmail verschijnt.
De reactie van u slaat dus nergens op !
 
Vind ik knap om voor de vervaldatum een nog niet bestaande Finboxfactuur via Finbox op tijd te betalen die pas ruim na de vervaldatum in de bankmail verschijnt.
De reactie van u slaat dus nergens op !

Verkeerde been uit bed gestapt?
Je hebt niet gezegd dat je de factuur geheel niet had in Finbox, alleen dat hij niet via Finbox te betalen was.
Maar dan wacht je toch gewoon tot je 'm wel hebt in Finbox? Waarom zou je de factuur eerder gaan overmaken als je betaalmethode Finbox is?
En de keren dan Finbox het in het verleden niet deed, kreeg ik die factuur helemaal niet in Finbox. Ik heb nog nooit een Finbox-factuur ontvangen met een vervaldatum die in het verleden lag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan