• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Film1

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Phr3ak
  • Startdatum Startdatum
Ik zou zeggen ga naar www.film1.nl en kijk bij de tv gids. Als je veel films al gezien hebt kan je het beter niet aanvragen. Ikzelf heb het niet omdat ik veel films al 'huur' ;)
 
michael1986 zei:
Ik zou zeggen ga naar www.film1.nl en kijk bij de tv gids. Als je veel films al gezien hebt kan je het beter niet aanvragen. Ikzelf heb het niet omdat ik veel films al 'huur' ;)

Náh, huur op zich ook wel regelmatig films, echter ben nogal lui aangelegd, en als dat dan lekker makkelijk via de media-doos de huiskamer in kan komen binnenvallen, dan scheelt dat weer een ritje richting de videotheek ::)
 
Met de komst van Film1 On Demand is Film1 nóg aantrekkelijker geworden. Verveel je je? Bestel dan maar - gratis - een film uit de Film1 collectie... :)

Probeer het gewoon uit.
 
sylvester(rr) zei:
Met de komst van Film1 On Demand is Film1 nóg aantrekkelijker geworden. Verveel je je? Bestel dan maar - gratis - een film uit de Film1 collectie... :)

Probeer het gewoon uit.

Gratis ?! 8)

Kijk, nu wordt het intressant! ;D
 
Vaak worden films in de week herhaald, maar kan soms ook erg handig zijn als je de film niet hebt kunnen kijken.

Film1 HD is geweldig... HD actiefilms zoals transformers kijken is heel bijzonder.

Ik vind het persoonlijk de moeite waard om er bij te nemen :)
 
Toch zit er bij Film1-HD wel een addertje onder het gras hoor. In pakweg de helft van de gevallen zijn de films die worden vertoond helemaal geen native hd, maar gewoon upscaled. Toevallig is Transformers wél een goed voorbeeld van hoe het er op Film1-HD uit kán zien, maar de praktijk leert dat dit toch in veel gevallen niet het geval is, helaas.

Ik ben voor mezelf om die reden aan het afwegen of ik Film1 er nog wel bij wil houden, want met de komst van de networked media tank zoals de Popcornhour en lekker snel internet is het een fluitje van een cent om de meeste recente Blu Ray films op je tv te bekijken. Dan ben je verzekerd van Full HD 1080p materiaal, waar je bij Film1-HD altijd nog maar moet afwachten wat je voorgeschoteld krijgt.

Maar goed, zit je niet zo op HD te wachten, dan is Film 1 zeker wel het proberen waard.
 
Heb toevallig vandaag film 1 erbij genomen.
Ben over gestapt van een 3=2 pakket naar een 2 totaal pakket , heb telefonie laten vallen omdat ik daar totaal geen gebruik van maak en doordat ik goedkoper uitkwam heb ik mezelf maar getrakteerd op film 1 :D

Heb een jaar of 2 geleden ook al een een proef abonnement gehad op film1 en die toen niet verlengd omdat ik vond dat er teveel herhalingen waren en weinig nieuwe toevoegingen maar ja het is per maand opzegbaar dus ik zou zeggen probeer het uit en bevalt het niet zeg je na een maand weer af.
 
Arthur29 zei:
Toch zit er bij Film1-HD wel een addertje onder het gras hoor. In pakweg de helft van de gevallen zijn de films die worden vertoond helemaal geen native hd, maar gewoon upscaled.

Ik heb een shot uit Wall-E op pauze gezet en vergeleken met de Blu-ray op de Playstation.
De Film1 versie was duidelijk een upscale van SD.
 
Terug
Bovenaan