• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

film1 onderdeel van horizon royaal pakket ?!?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Daniel304
  • Startdatum Startdatum
D

Daniel304

Film1 was volgens mij halverwege dit jaar onderdeel van het horizon royaal pakket.
Helaas kan ik dat niet meer terug vinden op de site van upc.. is dit ergens veranderd?
 
Klopt, maar Film 1 kun je alleen nog maar ontvangen indien dat je extra bij besteld.
Nu is er een actie om 4 maanden gratis HBO te krijgen.

Ze hebben Film 1 ingeruild voor HBO.
 
HBO en Film1 zijn nu allebei weer aparte pakketten. ja je krijgt een aantal maanden gratis maar film 1 zat inbegrepen bij de 3 duurste pakketten. Ik baal er nu een beetje van dat ik mijn 100 mbit naar 120Mbit om heb gezet.
Daarnaast hebben ze weer het royaal pakket op horizon aangezet en starter op mijn extra mediabox terwijl ze dat bij ons net gelijk getrokken hadden.. Binnenkort toch maar weer eens aan de telefoon hangen
 
Eerlijk gezegd keken wij nooit naar Film1, dus mis het totaal niet. Het is met deze internetsnelheden en een kleine investering (mediaplayer en/of usb stick) mogelijk de films te kijken die jij wilt, op het moment dat jij wilt. Of willen jullie soms zeggen dat jullie niet downloaden (torrent of nieuwsgroepen)? Dan is Netflix in mijn ogen nog altijd een beter alternatief voor iets als Film1 of HBO.
 
Ja uiteraard download ik via de welbekende wegen..
Film1 en de film1 on demand maakt mij het leven iets makkelijker omdat ik wel weet hoe ik een film moet downloaden maar de rest van het huishouden niet ;-)
Netflix is inderdaad ook wel leuk maar het aanbod vind ik nog enigzins beperkt en verouderd (de nieuwste releases zijn 2011/begin 2012)...
 
Ik ken het, hier kan ik het ook allemaal regelen...

Een mooi alternatief is dan wel een NAS of mediaplayer (Raspberry Pi zweer ik sinds kort bij) met CouchPotato. Kun je een wishlist (laten) maken en automatisch laten downloaden wanneer de films beschikbaar komen. En daarna automatisch de ondertitels erbij downloaden.
 
Daniel304 zei:
Film1 was volgens mij halverwege dit jaar onderdeel van het horizon royaal pakket.
Helaas kan ik dat niet meer terug vinden op de site van upc.. is dit ergens veranderd?

Het was nooit een onderdeel van Royaal & HD; het was van april tot begin september een onderdeel van het Alles-in-1 power-pakket en hoger.
 
barrymossel zei:
Of willen jullie soms zeggen dat jullie niet downloaden (torrent of nieuwsgroepen)? Dan is Netflix in mijn ogen nog altijd een beter alternatief voor iets als Film1 of HBO.

Ik ben inderdaad zo iemand die er welbewust voor kiest om niet uit illegale bron te downloaden.

Wel heb ik Film1. Dat is duurder dan Netflix, maar voor mij persoonlijk is het filmaanbod van Film1 veel interessanter. Dat zal deels een kwestie van smaak zijn (ik hou van art house films), maar ik heb hoe dan ook het idee dat het aanbod van Netflix in Nederland nog niet zoveel voorstelt, in welk genre ook.
 
Zelf heb ik dat pakket nog waar film1 'gratis' bij zat en 150/10 down en up (nu weggevallen en iets van 5 euro goedkoper). Ik heb het, maar ik gebruik het werkelijk nooit en dat ik nu bij het leven films kijk is nu ook niet (via de illegale bron hoe wel downloaden gewoon legaal is...). Als ik kon kiezen tussen 15 pm korting of film1 houden koos ik het eerste.
 
Paul4321 zei:
Ik ben inderdaad zo iemand die er welbewust voor kiest om niet uit illegale bron te downloaden.

Wel heb ik Film1. Dat is duurder dan Netflix, maar voor mij persoonlijk is het filmaanbod van Film1 veel interessanter. Dat zal deels een kwestie van smaak zijn (ik hou van art house films), maar ik heb hoe dan ook het idee dat het aanbod van Netflix in Nederland nog niet zoveel voorstelt, in welk genre ook.

Same here. Ik heb nu Netflix een paar maanden geprobeerd en ik mis toch wel het een en ander. Film1 boeit mij veel meer, kwestie van smaak.
 
Terug
Bovenaan