• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Film1 Ondemand verandering

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rainboy
  • Startdatum Startdatum
R

rainboy

Tot mijn verbazing zie ik dat het Film1 On-Demand scherm veranderd is; het ziet er een stuk strakker uit; echter kan je niet meer op category selecteren, ook niet als je de zoek opties naar Category zet. Dit is uiterst vervelend aangezien dit de door ons meest gebruikte feature was om snel het type film te kiezen.

Ben ik de eenige die last heeft van dit euvel ?
 
rainboy zei:
Tot mijn verbazing zie ik dat het Film1 On-Demand scherm veranderd is; het ziet er een stuk strakker uit; echter kan je niet meer op category selecteren, ook niet als je de zoek opties naar Category zet. Dit is uiterst vervelend aangezien dit de door ons meest gebruikte feature was om snel het type film te kiezen.

Ben ik de eenige die last heeft van dit euvel ?

Nope... hier ook last van!
Idd heel vervelend dat je niet meer op categorie kan selecteren >:(

Zo word het er niet vriendelijker op. Misschien dat ze dit in de loop van de tijd nog gaan aanpassen?
 
Neem aan dat het een foutje is; je kan n.l. wel zoeken op acteur e.d. kwestie van slecht testen of een bugje :)
 
Het zou natuurlijk leuk zijn; maar het beschreven probleem van hierboven is nog steeds niet opgelost; zo moeilijk kan het toch eigenlijk niet zijn. Ik weet niet waar ze die software laten schrijven; maar begin zo'n idee te krijgen dat ik het eigenlijk al wel weet.
 
In plaats van beter wordt het alleen maar slechter, sinds vandaag nog maar 2 films en helemaal geen opties meer.

Hebben anderen hier nu ook last van ?
 
Zelfde probleem hier.
Ziet er wel strak uit overigens. :D

Zal wel snel opgelost worden denk ik, heb nog even geduld. :)
 
bartech zei:
Zelfde probleem hier.
Ziet er wel strak uit overigens. :D

Zal wel snel opgelost worden denk ik, heb nog even geduld. :)

Helemaal gelijk, ziet er strakker uit; al heb ik daar al verschillende meningen over gehoord; ik zelf hou er wel van, maar wat ik belangrijker vindt is de functionaliteit; en die is sinds deze verandering helaas niet zo goed meer ;)
 
Net gekeken, helaas ook maar 2 films beschikbaar.
In ieder geval handig, dat je dan op het forum leest, dat een ander ook hetzelfde probleem(pje)
heeft.
 
Het probleem van de '2 films' is inmiddels opgelost hier; echter het probleem dat men niet meer kan zoeken op categorie is nog steeds zo.

(ja je hebt deze keuze door op de rode-knop te drukken als je in het Film1 on demand scherm zit; en hier kiezen voor Categorie; alleen deze optie werkt niet (de andere zoek mogelijkheden lijken wel te werken).
 
Terug
Bovenaan