E
emmieslim
Als ik een film wil kijken ondemand dan staat er een prijs van 14.99 bij. Ook kan ik geen afspelen selecteren. Ik heb gewoon film1 en werkte altijd. Kan iemand kijken of ze er nu ook last van hebben of dat het aan mn HB ligt.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.