• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Film1 On Demand € 14,99 ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter emmieslim
  • Startdatum Startdatum
E

emmieslim

Als ik een film wil kijken ondemand dan staat er een prijs van 14.99 bij. Ook kan ik geen afspelen selecteren. Ik heb gewoon film1 en werkte altijd. Kan iemand kijken of ze er nu ook last van hebben of dat het aan mn HB ligt.

Alvast bedankt.
 
Nu is film1 en de helft van mn zenders weg. Zo te zien zijn ze weer goed aan het kloten... pffff
 
Lees en huiver

Je kan je zenders (op starter-pakket na) wel gedag zeggen tot maandag (op z'n vroegst).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok dus de fabrieksinstellingen hebben ook niet geholpen? Gister toevallig een mailtje gehad dat aanbieding doorloopt tot eind augustus, dus daar ligt het als het goed is niet aan. Wat ben ik blij als het jaar voorbij is. Dan lever ik alles met een grote grijns weer in.
 
Wij hebben verlenging gekregen tot 30 juni en juist bij de mensen die een verlenging hebben gaat het fout. Ook mensen die juist omgezet zijn naar een nieuw pakket naar aanleiding van beëindiging introductie aanbod zijn veelal het haasje. En ja, terug naar fabrieksinstellingen (zelfs 3x) heeft niet geholpen. Wij zijn er al de hele dag, nou ja hele dag, vanaf 12.00 mee bezig.
 
Creative Solution zei:
Wij hebben verlenging gekregen tot 30 juni en juist bij de mensen die een verlenging hebben gaat het fout. Ook mensen die juist omgezet zijn naar een nieuw pakket naar aanleiding van beëindiging introductie aanbod zijn veelal het haasje. En ja, terug naar fabrieksinstellingen (zelfs 3x) heeft niet geholpen. Wij zijn er al de hele dag, nou ja hele dag, vanaf 12.00 mee bezig.
Ik heb daarom gebeld naar UPC omdat ik wel verwachtte dat fabrieksinstellingen niet zouden werken.
Er gaat namelijk bij de servers van UPC iets goed fout, het anulleringsaanvraag blijft namelijk hangen in een zogenaamde 'spool'. Hierdoor weet Horizon niet meer naar welk abbonement hij moet luisteren.
 
Ik kreeg net te horen dat de mail verkeerd verstuurd is en dat je wel nieuwe korting krijg, maar dan moet je wel een nieuw pakket nemen en ben je meer kwijt.
 
Terug
Bovenaan