• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Film1 erbij genomen en nu problemen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter krater9
  • Startdatum Startdatum
K

krater9

Hoi allemaal,

Ben al geruime tijd upc gebruiker en nog nooit noemenswaardige problemen gekent tot 4 dagen geleden.
Ik was al in bezit van Royal abbo met HD en had daarbij ook eredivisie live en sport1, afgelopen donderdag film1 erbij besteld en vrijdag werkte alles, naja bijna alles want......kanaal 105(film kanaal),73 (ned3 HD) en kanaal 80 (RTL HD) werken nu niet meer want er staat signaal niet goed check u kabels of zoiets.
UpC gebeld en die zeggen dat er een conflict kan zijn en dat het inderdaad aan de kabel ligt. Ik vraag me dit werkelijk af want ik heb tot op heden ( jaar of 5) nog nooit problemen met me kabels gehad.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen???

Groetjes
 
Het is wel apart dat het probleem ontstaan is na het afsluiten van een film 1 abonnement. Maar technisch gezien kan dit niet de oorzaak zijn.

Het zou eventueel aan je kabel kunnen liggen, echter niet direct naar de winkel en een nieuwe kopen. Probeer eens een andere kabel als je die nog in huis hebt. Eventueel een kabel van je buren ofzo lenen die deze zenders wel goed ontvangen via upc. Mocht het met de kabel van buren nog steeds spelen dan is je kabel in ieder geval niet de oorzaak.

Komt het signaal van upc in de woonkamer binnen dan kan ook de aansluiting in de muur het probleem veroorzaken.
 
Terug
Bovenaan