R
Recom4
Had eerst Sport1 voor 5 euro per maand voor 3 maanden.
Een maand later kreeg ik een email met Film1 voor 3 maanden voor 5 euro.
Bij het beëindigen van Sport1 via de telefoon, heb ik gelijk Film1 genomen.
Hierdoor hebben ze de 2 pakketten voor 1 maand samengevoegd en kreeg ik ze niet voor 5 euro per stuk (10 euro voor 1 maand) maar stond er op de factuur Film1 en Sport1 samen voor 20 euro met een korting van 8 euro.
Ik heb meerdere keren gebeld zonder resultaat
Het is toch niet mijn fout
?
Let ook op de facturen of je wel daadwerkelijk 5 euro per maand betaald, door hun manier van afrekenen (per dag) is het zeer onoverzichtelijk.
Een maand later kreeg ik een email met Film1 voor 3 maanden voor 5 euro.
Bij het beëindigen van Sport1 via de telefoon, heb ik gelijk Film1 genomen.
Hierdoor hebben ze de 2 pakketten voor 1 maand samengevoegd en kreeg ik ze niet voor 5 euro per stuk (10 euro voor 1 maand) maar stond er op de factuur Film1 en Sport1 samen voor 20 euro met een korting van 8 euro.
Ik heb meerdere keren gebeld zonder resultaat
Het is toch niet mijn fout
?Let ook op de facturen of je wel daadwerkelijk 5 euro per maand betaald, door hun manier van afrekenen (per dag) is het zeer onoverzichtelijk.