• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Film1 - bestaande abonnnee, de hele maand september in rekening gebracht.

Berichten
2.994
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
RADIO EN TELEVISIE
Van mediabox met smartcardnummer
01/09-30/09 Abonnement Film1 Premium 14,95

Het is mij opgevallen dat UPC FIlm 1 voor de hele maand september in rekening heeft gebracht. Dit klopt niet, vooral aangezien dat ik officieel op 14-9-2012 naar Horizon overgestapt ben. Als je voor het overstappen naar Horizon een Film1 abonnemnet had lopen wordt het een kwestie van volgende maand je rekening in de gaten houden om te zien of dit gecorrigeerd wordt. Zo zijn we niet getrouwd Film1.
 
Maar is je Horizon dan al wel in rekening gebracht? Mijn factuur deze maand (incl. mijn Film1 abonnement) zijn exact zo als de maanden ervoor, Horizon is er nog helemaal niet op terug te vinden. Ik vermoed dat e.e.a. op de volgende factuur gecorrigeerd wordt.
 
waterstof zei:
Maar is je Horizon dan al wel in rekening gebracht? Mijn factuur deze maand (incl. mijn Film1 abonnement) zijn exact zo als de maanden ervoor, Horizon is er nog helemaal niet op terug te vinden. Ik vermoed dat e.e.a. op de volgende factuur gecorrigeerd wordt.

Nee ook niet. Het wordt volgende maand weer lachen met alle rekening vrees ik. Wij weten inmiddels hoe goed UPC met rekiningen omgaat. Desalniettemin, ben ik het met je eens en ga ervan uit dat volgende maand het e.e.a. gecorrigeerd gaat worden.
 
waterstof zei:
Maar is je Horizon dan al wel in rekening gebracht? Mijn factuur deze maand (incl. mijn Film1 abonnement) zijn exact zo als de maanden ervoor, Horizon is er nog helemaal niet op terug te vinden. Ik vermoed dat e.e.a. op de volgende factuur gecorrigeerd wordt.

Heb klanten'service' hierover gebeld. Pas volgende maand zal de facturering van de Horizon zichtbaar zijn. Deze maand is de facturering nog naar de oude abonnementen die je had.

Wordt volgende maand, die maand daarop, en die maanden daarop dus goed je facturen in de gaten houden. UPC kennende zal dat niet echt soepel met de verekeningen.. ::)
 
Terug
Bovenaan