• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Film 1 weer in rekening gebracht en speciale aanbieding korting verdwenen

Berichten
2.994
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Op 11 september ben ik naar Horizon overgestapt en vanaf die datum is mijn Horizon contract officieel van start gegaan.

Voor de maand september werd door UPC Film1 in rekening gebracht en deze fout werd netjes door UPC gecorrigeerd.

Van mediabox met smartcardnummer 1211683909
01/09-30/09 Abonnement Film1 Premium 14,95
Totaal €14,95


Het is mij nu opgevallen dat op mijn november rekening van UPC staat dat Film1 voor de periode 17/10 tot 30/11 in rekening is gebracht. Een bedrag van €22,26. Waar zijn ze meebezig?

fout-2.png


Ik raad iedereen aan op hun rekeningen van UPC te letten.
 
Waar is jou 6 maanden korting dan ik betaal €53,50 ipv €68,95
En ik zou even je telefoonnummer verwijderen ;)
Anders krijg je straks allemaal bellers :P

[Edit] screenshot met telefoonnummer verwijderd
 
Nou dat je het zegt is mijn korting ook foetsie. Nog een PM naar Esther sturen. Zou je de afbeelding met mijn telefoonnummer van je bovenstaande post kunnen verwijderen. Ik zal een nieuwe posten zonder telefoonnummer.
 
Merci. Inmiddels heb ik nog een PM naar Esther gestuurd.
 
You're welcome!
Gaat lekker bij jou factuur, kosten Film1 en geen 6 maanden korting ;)
 
Ik lees met grote verbazing de berichten van jou over de escapades die UPC jou toebedeeld.
Ik wens je veel sterke toe in het gevecht met UPC.Ze kunnen er volgens mij zelf ook niet meer uitkomen.
 
:police:

In bovenstaande berichten alle onnodige citaten verwijdert.
Jullie hebben zelf al gemerkt dat het misbruiken van de citaat knop als reageer knop tot ongewenste dingen leid.
Daarom aub alleen citeren als het voor de duidelijkheid van het antwoord echt nodig is.
In alle normale gevallen de reageer knop gebruiken.
 
En ook een UPC DVR t.w.v. €150 in rekening gebracht. Ik heb al een bericht naar UPC gestuurd i.v.m. dat probleem https://ziggoforum.nl/posts/613077/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het komt allemaal weer goed. Met problemen die ik in het verleden heb gehad is het altijd uiteindelijk goed gekomen.
 
Terug
Bovenaan