• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Film 1 VOD HD geen geluid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hanno!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hanno!

Voor het eerst een HD Film (Super 8) van Film 1 met VOD bekeken. De eerste minuten ging het goed, maar plots viel het geluid weg. Meerdere malen opnieuw opgestart en na 5 seconden zie je een hapering in het beeld en valt weer het geluid weg. Mijn Cisco helemaal uit gezet, alles weer opgestart en wederom na 5 seconden valt het geluid weer uit. Andere VOD HD films van Film 1 geprobeerd en allemaal hetzelfde resultaat: geen geluid. Zeer vreemd, want met HD films van Ziggo, zoals Mission Impossible, Ghost Protocol, heb ik geen enkel geluidsprobleem. Opnemen van FILM 1 in HD, wederom geen enkel geluidsprobleem. Het probleem doet zich dus kennelijk alleen voor bij Film 1 VOD HD films. Hebben meer mensen hier last van ?
 
Hier had ik ook hetzelfde probleem (Humax 5100C).
Ze hebben nu al een weekje oid alle HD films uit het Film1 VOD menu gehaald helaas :(
 
Iemand al iets gehoord over een oplossing? Dacht ergens gelezen te hebben dat het euvel bij Ziggo zou liggen.... maar kan er niets over terug vinden helaas. Ook de storingspagina zegt er niets over.
 
Iemand al iets gehoord over een oplossing? Dacht ergens gelezen te hebben dat het euvel bij Ziggo zou liggen.... maar kan er niets over terug vinden helaas. Ook de storingspagina zegt er niets over.

Er is geen oplossing.
Ziggo moet het opnieuw encoden en op hun servers plaatsen. Ik zag dat ze inmiddels Super8 terug geplaatst hebben maar dan niet in HD.
Dus ja, het is een euvel bij Ziggo en zoals altijd wordt er maar een fractie van de storingen op de storingspagina getoond.
 
Er is geen oplossing.
Ziggo moet het opnieuw encoden en op hun servers plaatsen. Ik zag dat ze inmiddels Super8 terug geplaatst hebben maar dan niet in HD.
Dus ja, het is een euvel bij Ziggo en zoals altijd wordt er maar een fractie van de storingen op de storingspagina getoond.

Lijkt me dat encoding door Film1 gedaan wordt en het aanlevert bij Ziggo, welke het vervolgens ergens aanbied. Verder is het apart dat het zo lang duurt.

Bij de komst van HBO was er ook een probleem met het encoden, dit heeft HBO toen opnieuw gedaan in juist formaat....
----------
Maar goed voor 15 euro per maand per abonnee extra mag je niet verwachten dat het binnen 3 weken is opgelost.... :roll:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan