H
hanno!
Voor het eerst een HD Film (Super
van Film 1 met VOD bekeken. De eerste minuten ging het goed, maar plots viel het geluid weg. Meerdere malen opnieuw opgestart en na 5 seconden zie je een hapering in het beeld en valt weer het geluid weg. Mijn Cisco helemaal uit gezet, alles weer opgestart en wederom na 5 seconden valt het geluid weer uit. Andere VOD HD films van Film 1 geprobeerd en allemaal hetzelfde resultaat: geen geluid. Zeer vreemd, want met HD films van Ziggo, zoals Mission Impossible, Ghost Protocol, heb ik geen enkel geluidsprobleem. Opnemen van FILM 1 in HD, wederom geen enkel geluidsprobleem. Het probleem doet zich dus kennelijk alleen voor bij Film 1 VOD HD films. Hebben meer mensen hier last van ?
van Film 1 met VOD bekeken. De eerste minuten ging het goed, maar plots viel het geluid weg. Meerdere malen opnieuw opgestart en na 5 seconden zie je een hapering in het beeld en valt weer het geluid weg. Mijn Cisco helemaal uit gezet, alles weer opgestart en wederom na 5 seconden valt het geluid weer uit. Andere VOD HD films van Film 1 geprobeerd en allemaal hetzelfde resultaat: geen geluid. Zeer vreemd, want met HD films van Ziggo, zoals Mission Impossible, Ghost Protocol, heb ik geen enkel geluidsprobleem. Opnemen van FILM 1 in HD, wederom geen enkel geluidsprobleem. Het probleem doet zich dus kennelijk alleen voor bij Film 1 VOD HD films. Hebben meer mensen hier last van ?
