• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Film 1 Sport zenders weg

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jean
  • Startdatum Startdatum
J

Jean

Bij mij ineens de melding dat ik geen toegang heb tot film1/sport kanalen
Storing ?
 
Dan morgen maar weer bellen, heb namelijk niks opgezegd
 
Bij ons precies hetzelfde, tevens werken alle OnDemand diensten niet, maar dan ook echt alle OnDemand diensten. ???

Heb de Box al terug gezet naar Fabriekinstellingen enz. heeft niet geholpen.

Ga de box morgen ochtend nog maar een keer terug zetten naar de Fabriekinstellingen van de stroom halen enz. Hopelijk gaat het dan weer werken.

Cheers
 
Kijk eens eerst bij 999 en de rode knop test. Ik had van maandag tot donderdag ook last van een "storing" bij de media- box ;)

Toen bleek het ook bekend te zijn bij de HD.
 
Rode knop geen probleem
heb net gebeld en er is een nieuw signaal naar de smartcard verstuurd
Vooralsnog heb ik nog steeds dezelfde melding ( weet dat het 24 uur maximaal kan duren maar normaal gesproken weet ik uit ervaring dat het binnen 10 minuten erop staat) Even afwachten maar dit voorspeld nog niet veel goeds
 
breen1969 zei:
Kijk eens eerst bij 999 en de rode knop test.
Was ik vergeten te melden, maar de waarden waren allemaal in orde dus alles groen.
De fout code die ik terug krijg is VD103 voor alle OnDemand diensten.

Volgens mij betekend deze code dat de service aan de kant van UPC er uitligt voor het gebied waarin ik woonachtig ben.

Vanochtend nogmaals geprobeerd, dus alles terug naar fabrieksinstellingen tevens geforceerde update niets mocht baten. Bellen naar de HD gaf als resultaat dat de wachttijd meer dan 20min. was dus geen resultaat.

Tevens werkt Sport 1 nog steeds niet. :(

Cheers
 
Wat bij mij gewerkt heeft is het herstellen van de fabrieks instellingen met een verkeerde activatie code, twee maal VOD bestellen (krijg je 2 maal dezelfde foutcode VD103 => betaald content CD103 gratis content). Daarna fabrieks instellingen herstellen met de eigen AC. De verkeerde AC die ik heb gebruikt was 173 (Leeuwarden) Je moet een code gebruiken die zover mogelijk bij je vandaan is. Alleen de regio codes van Rotterdam e/o zijn niet te gebruiken omdat daar met een andere frequentie gewerkt word.
 
Klopt helemaal, deze truc is mij ooit ook eens uitgelegd door een hd medwerker toen ook bij mij VOD niet werkte. Het is zéker het proberen waard, al weet ik niet of daarmee het Sport1 probleem wordt verholpen.
 
Inderdaad. Echter, de stap om dan VOD te bestellen via het verkeerde netwerk is niet meer nodig. Zie de onlangs aangepaste instructie van UPC voor het oplossen van het VD103 probleem. Voor mensen buiten Amsterdam wordt daarbij overigens 105 als verkeerde activatiecode genoemd.

Die procedure bleek inderdaad voldoende om hetzelfde on demand-probleem hier een paar dagen geleden opgelost te krijgen.
 
Terug
Bovenaan